کد خبر 489977
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۸

به‌نظر می‌رسد شرکت سامسونگ در حال مذاکره با سونی برای استفاده از حسگر ۲۳ مگاپیکسلی اکسپریا زد ۵ است. این در حالی است که سونی اعلام کرده بود این حسگر مختص سری اکسپریا خود خواهد بود.

 به گزارش مشرق، حسگر IMX300 که در اکسپریا زد ۵ مورد استفاده قرار گرفته، آن طور که از شواهد پیدا است نظر سامسونگ را نیز به خود جلب کرده است و این شرکت در حال مذاکره با سونی برای استفاده از این حسگر در پرچمدار آینده‌ی خود یعنی گلکسی اس ۷ است.
 
سامسونگ در گلکسی اس 7 از حسگر ۲۳ مگاپیکلسی دوربین اکسپریا زد 5 بهره خواهد برد

این حسگر در سری اکسپریا زد ۵ مورد استفاده قرار گرفته و توانسته در بررسی DXOMark نیز مقام اول را در بین دیگر پرچمداران به خود اختصاص دهد. سونی ابتدا اعلام کرده بود که این حسگر مختص گوشی‌های اکسپریا خواهد بود و اما با توجه به اینکه به احتمال زیاد گلکسی اس ۷ میلیون‌ها نسخه خواهد فروخت، می‌تواند سود بسیاری برای سونی به همراه آورد و ممکن است این شرکت به دلیل سود بالا از تصمیم قبلی خود صرفنظر کند.
 
به نظر می‌رسد سامسونگ در گلکسی اس ۷ علاوه بر حسگر سونی از حسگر آیسوسل ۲۰ مگاپیکلسی نیر بهره ببرد. سنسوری که براساس روند ۲۸ نانومتری ساخته شده و از الگوی رنگی RWB استفاده می‌کند تا در شرایط نوری نامناسب نویز تصاویر را کاهش دهد.

منبع: زومیت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس