کد خبر 491974
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۰

ششمين پرچمدار کهکشاني سامسونگ، پس از تمام پيش‌بيني‌ها و شايعات گوناگون، با يک طراحي متفاوت و زيبا به بازار آمد و حالا نوبت گمانه‌زني‌ها و شايعات مختلف در مورد جانشين آينده آن، يعني گلکسي S7 است. در واقع به نظر مي‌رسد سامسونگ مي‌خواهد پرچمدار آينده خود را با فاصله زماني کمتري عرضه کند که اين موضوع احتمالا به دليل تکنيک‌هاي مديريتي جديد اين کمپاني است.

 به گزارش مشرق، بر اساس اطلاعاتي که از منابع مختلف منتشر شده، سامسونگ پروژه توليد گلکسي S7 را Lucky به معناي خوش‌ يمن ناميده است؛ (عدد ۷ در کره عدد خوش شانسي است!) و اين پرچمدارعلاوه بر ارتقا يافتن دوربين و پردازنده تفاوت‌هاي ديگري هم با نسل پيشين خود خواهد داشت که هفت مورد از آنها را مرور مي‌کنيم:

۱- باريک‌تر با بدنه منيزمي و روکش شيشه!

هفت شايعه در مورد گلکسي S7 +عکس
اين دستگاه با طراحي زيباتر و بدنه ساخته شده از آلياژ منيزيم و روکش شيشه‌اي تکميل کننده و ادامه دهنده زبان طراحي جديد سامسونگ خواهد بود.

۲- صفحه نمايش ‌بزرگ‌تر

هفت شايعه در مورد گلکسي S7 +عکس

سايز صفحه نمايش از موارد مبهم در پيش‌بيني ويژگي‌هاي گلکسي S7 است و از آن، خبر قابل اطميناني در دست نيست. برخي از شايعات، صفحه نمايش تخت با اندازه ۵/۲ و برخي از صفحه نمايش داراي خميدگي يک طرفه، با اندازه ۵/۷ اينچ را پيش‌بيني مي‌کنند، اما در عين حال حدس مي‌زنيم، همانطوري که امسال گلکسي S6 Edge+ با اندازه بزرگ‌تر معرفي شد، گلکسي S7 هم در کنار نسخه اصلي يک نسخه بزرگ‌تر داشته باشد.
 
۳- سريع‌ترين چيپست‌هاي اکسينوس و اسنپدراگون

هفت شايعه در مورد گلکسي S7 +عکس

انتظار مي‌رود گلکسي S7 به چيپست‌هاي اگزينوس ۸۸۹۰ و اسنپدراگون ۸۲۰ که با معماري ۱۴ نانومتري نسل آينده سامسونگ توليد مي‌شوند، مجهز باشد. نسل اول پردازنده‌هاي توليد شده با اين معماري يعني اگزينوس ۷۴۲۰ گلکسيS6 و پردازنده A9 آيفون 6S، پردازنده‌هاي LPE با مصرف انرژي بهينه هستند در حالي که نسل جديد که با تکنولوژي پلاسماي ليزري ساخته مي‌شوند، (LLP) قدرت بيشتر و مصرف انرژي کمتري دارند.
 
۴- دوربين قوي‌تر

هفت شايعه در مورد گلکسي S7 +عکس

اطلاعات دوربين اين گوشي هم به اندازه صفحه نمايش آن مبهم است؛ اما تمامي شايعات، از سنسور بزرگ‌تر و رزولوشن بيشتر از ۱۶ مگاپيکسل خبر مي‌دهند. به احتمال زياد سامسونگ از يک دوربين ۲۰ مگاپيکسلي با سنسور RGBW استفاده خواهد کرد که با تکنولوژي ۲۸ نانومتري به منظور مصرف انرژي کمتر ساخته شده است. همچنين در اين دوربين که Britecell نام دارد، الگوي رنگ RWB، در مکان‌هاي تاريک، با افزايش نسبت سيگنال به نويز، موجب بهبود تصاوير خواهد شد.
 
۵- چيپ صداي جداگانه ESS

سامسونگ با DACهاي با کيفيت براي استفاده در گوشي‌هاي خود بيگانه نيست و اين بار به احتمال زياد DACهاي Wolfson در گلکسي S7 به کار برده مي‌شوند و اين گوشي سرويس موزيک Jay – Z tidal را هم پشتيباني مي‌کند.
 
۶- صفحه لمسي حساس به فشار

هفت شايعه در مورد گلکسي S7 +عکس

Synaptics يکي از سازندگان سيستم‌هاي کنترل لمسي است و به احتمال فراوان، براي ساخت صفحات لمسي حساس به فشار ClearForce سامسونگ، با اين کمپاني همکاري خواهد کرد. اين تکنولوژي مشابه تکنولوژي لمس سه بعدي اپل بوده و در گلکسي S7 مورد استفاده قرار خواهد گرفت.
 
۷- پورت USB از نوع C

انتظار مي‌رود گلکسي S7 هم همانند ساير گوشي‌هاي رده بالاي توليد شده در سال ۲۰۱۶، از پورت USB نوع C استفاده کند که در کنار سرعت بالاتر، مزايايي همچون يکسان شدن کابل تمام دستگاه‌ها و اتصال آسان‌تر را به همراه خواهد داشت.

منبع: آی‌تی‌رسان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس