مراسم گرامی‌داشت سردار شهید طهرانی‌مقدم و شهدای اقتدار با حضور وزیر اطلاعات و رئیس دفتر نظامی فرمانده معظم کل قوا برگزار شد.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، مراسم گرامی‌داشت سردار شهید حسن طهرانی‌مقدم و شهدای اقتدار با حضور حجت‌الاسلام علوی وزیر اطلاعات، سردار شیرازی رئیس دفتر نظامی فرمانده معظم کل قوا، سردار قاآنی جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه و جمعی از مردم شب گذشته برگزار شد.

در این مراسم حجت‌الاسلام یوسف رفیعی در سخنانی با اشاره به اینکه دین ما با تمام دنیای غرب در تضاد است،‌ گفت: امام حسین(ع) همسر و فرزندان خود را به کربلا برد و در برابر تحریم هم قرار گرفت؛ اما با این وجود از "هیهات من الذله"سخن گفت؛ پس هرگاه سلطان جابری را دیدیم باید همانند امام حسین(ع) عمل کنیم و این همان معنی "کل یوم عاشورا و کل عرض کربلا" است.  

مراسم گرامی‌داشت شهید طهرانی‌مقدم و شهدای اقتدار برگزار شد

وی با تأکید بر اینکه باید بنای زندگی را بر مبنای مبارزه با سلطان ظالم برپا سازیم، افزود: وقتی همه شما را تحریم کردند، به جای اینکه در برابر آنها خواهش و تمنا کنیم باید راه مقابله با تحریم را بدانیم؛ در این حالت است که اقتصاد مقاومتی معنا می یابد. به عبارت دیگر هنگامی که به دنیای ما فشار آوردند نباید عقب‌نشینی کنیم، همانند شهید طهرانی‌مقدم که در برابر تحریم‌ها عقب‌نشینی نکرد.

حجت‌الاسلام رفیعی اضافه کرد: حضرت زینب(س) در حالی که امنیت نداشت در برابر یزید ایستاد و از حق سخن گفت؛ به همین خاطر اکنون نیز وقتی مقابل یزید زمان قرار می‌گیریم نباید از محیط زیست سخن بگوییم؛ بلکه آنجا باید کلمه عدل را بیان کنیم.

گفتنی است سردار حسن طهرانی‌مقدم در تاریخ ۲۱ آبان سال 1390 بر اثر انفجار در پادگان نظامی تحقیقاتی شهید آیت‌الله مدرس سپاه واقع در "بیدگنه" ملارد به همراه ۳۵ تن از همرزمانش به مقام رفیع شهادت نائل آمد.

منبع: دفاع پرس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس