حمید داودآبادی ضمن بازدید از غرفه خبرگزاری دفاع مقدس گفت: حوزه دفاع مقدس ظرفیت دارد تا یک نمایشگاه مستقلی در این حوزه برگزار شود. این حوزه مخاطبین زیادی دارد و با برگزاری اینگونه نمایشگاه‌ها رابطه خوبی بین مخاطبین و رسانه‌ها ایجاد می‌شود. نشریات حوزه دفاع مقدس در نمایشگاه امسال کمرنگ عمل کرده‌اند.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، حمید داودآبادی رزمنده و نویسنده کتاب‌های دفاع مقدس با اشاره به چیدمان غرفه‌ها از نظر موضوعی در بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها، گفت: بهتر بود که از نظر موضوعی غرفه‌ها طبقه بندی و چیده می‌شد.

وی افزود: حوزه دفاع مقدس ظرفیت این را دارد  تا یک نمایشگاه مجزا برای آن برگزار شود. این حوزه مخاطبین زیادی دارد و با برگزاری اینگونه نمایشگاه‌ها رابطه خوبی بین مخاطبین و رسانه‌ها ایجاد می‌شود. نشریات حوزه دفاع مقدس در نمایشگاه امسال کمرنگ عمل کرده‌اند.

داودآبادی با بیان این مطلب که در خصوص انتشار کتاب‌های دفاع مقدس نیز بی‌مهری‌هایی صورت می‌گیرد، ادامه داد: متاسفانه علی‌رغم استقبال مخاطبین از آثار دفاع مقدس، ناشرین از این حوزه استقبال نمی‌کنند.

نویسنده کتاب‌های دفاع مقدس با اشاره به مشکل چاپ آثار، گفت: کتاب "کمین جولای 82" روزشمار گروگان‌گیری 4 دیپلمات ایرانی که در 1200 صفحه بروزرسانی شده است، تا کنون ناشری برای چاپ آن پیدا نکرده ام.

وی ادامه داد: از نویسندگان حوزه دفاع مقدس حمایتی نمی‌شود به همین سبب باعث کم شدن آثار در این زمینه است.

منبع: دفاع پرس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس