کد خبر 493736
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۴

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: امروز محصولات صنعت دفاعی به‌شدت رقابتی و نسل فناوری‌ها به سرعت در حال تغییر است، تجهیزات به لحاظ کیفیت و مطلوبیت باید قابل اعتمادومتناسب با حوزه‌های دفاعی جمهوری اسلامی ایران طراحی و ساخته شود.

به گزارش مشرق به نقل از اداره کل تبلیغات دفاعی وزارت دفاع، امیر دریادار حبیب الله سیاری در نخستین همایش کیفیت دفاعی با اشاره به اهمیت نقش  و جایگاه وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در برقراری امنیت و ارتقای توانمندی  دفاع از مرزهای  زمینی، دریایی، هوایی وآمادگی مقابله با هرگونه تهدید منطقه‌ای و فرا منطقه ای در تشریح دلایل دشمنی نظام سلطه با جمهوری اسلامی ایران گفت: موقعیت ممتاز ژئوپلیتیک، منابع سرشار انرژی و جهان‌بینی ایران اسلامی که مبتنی بر شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی می‌باشد، دلیل اصلی این تهدیدات است.

وی با اشاره به مأموریت وزارت دفاع در تولید قدرت سخت و نرم از ارتقای مهارت‌های نیروی انسانی و افزایش علم، دانش و مهارت به‌عنوان جنبه‌های کلیدی در مقابله با جنگ سخت دشمن یاد کرد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه امروز محصولات صنعت دفاعی به‌شدت رقابتی و نسل فناوری‌ها به سرعت در حال تغییر است، گفت: تجهیزات به لحاظ کیفیت و مطلوبیت باید قابل اعتماد و متناسب با حوزه‌های دفاعی جمهوری اسلامی ایران طراحی و ساخته شود و بتواند ضمن ایجاد فرصت غافلگیری، عدم قطعیت را نیز فراهم کرده و بازدارندگی مؤثر را ایجاد کند.

دریادار سیاری با استناد به تدابیر و فرامین فرمانده معظم کل قوا در دیدار فرماندهان نیروهای مسلح با ایشان تصریح کرد: اجرای تدابیر معظم له می‌تواند ما را در همه حوزه‌ها به ویژه در موضوع کیفی سازی که از موضوعات مورد اهتمام ویژه  ایشان است به مقصود برساند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • حسین ۱۲:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۹
    0 0
    بهتره از روسیه و چین اگر آماده تحویل دارن بخرید ، به شرط اینکه تا ۲سال دیگه (قبل پایان ریاست جمهوری اوباما) تحویل بدن!
  • ۱۳:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۹
    0 0
    مهندسان ایرانی را مدیریت کنید. منت بیگانه رو نکشید .
  • ۱۶:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۹
    0 0
    روسیه هم با رفتن پوتین میشه روسیه قدیم ....چین هم که جلوی امریکا چند روز پیش بعد از نقص آبهای سرزمینیش عقب نشست...
  • علیا ۱۱:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۰
    0 0
    هیچ نیرویی در جمهوری اسلامی ایران به اندازه ی نیروی دریایی ارتش و هوا فضای سپاه در خودکفایی موفق نبودند. لطفن این خودکفایی رو حفظ کنید.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس