کد خبر 487629
تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۴

دریادار سیاری بر ارتباط دو سویه مراکز دانشگاهی و نیروی دریایی تأکید کرد و گفت: مسئولان باید برای توسعه علمی و پژوهشی کشور تلاش کنند.

به گزارش مشرق، دریادار حبیب‌الله سیاری در مراسم انعقاد تفاهم‌نامه همکاری‌های مشترک بین دانشگاه آزاد اسلامی قزوین و نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: موفقیت‌های علمی و پژوهشی به دست آمده در این دانشگاه شایسته تقدیر و الگوبرداری توسط دیگر مراکز علمی و پژوهشی کشور است.

وی با تمجید از انضباط، مدیریت و همچنین معماری مطلوب در ساخت این دانشگاه یادآور شد: کسب عناوین جهانی و پیشرفت‌های علمی که موجب سرآمدی پژوهشگران و دانشجویان کشورمان در عرصه‌های جهانی می‌شود، موجب افتخار است که مسئولان باید در این حوزه توسعه علمی و پژوهشی کشور کمک کنند.

سیاری اضافه کرد: امروز کار بر روی ناوشکن‌ها، موشک‌اندازها و زیردریایی‌های نیروی دریایی به صورت به‌روز انجام می‌شود که با همکاری‌های پژوهشی دوجانبه می‌توان به ارتقای سطح تکنولوژی روز افزود.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با ابراز علاقه‌مندی از بازدید دانشجویان، پژوهشگران و اساتید از مراکز این نیرو در شمال و جنوب تصریح کرد: می‌توان در جهت ارتقای فناوری در نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بهره‌مندی از ظرفیت‌های آموزشی و علمی کشور در دانشگاه‌هایی همچون آزاد قزوین استفاده کرد.

وی بازدید از مراکز نیروی دریایی انزلی و مراکز آموزشی منجیل و رشت و همچنین جنوب کشور را حائز اهمیت دانست و خاطرنشان کرد: با آشنایی بیشتر از امکانات و توانایی‌ها می‌توان به شکل مطلوب‌تری در راستای توسعه توانمندی‌های علمی و همچنین نیروی دریایی کشورمان حرکت کرد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سراج ۰۸:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۸
    0 0
    سلام .خسته نباشید .مشرق جان لطف کنید یه گزارش خوب از کارخانجات نیروی دریایی و اخرین سازه های دریایی مون و یه گزارش از پیگیری دستور رهبری برای ساخت موتور جت و بالگرد و مراحل ساخت قاهر و بالگرد ملی یه گزارش تهیه کنید ممنون یا علی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس