کد خبر 493550
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۹

رئیس انجمن صنفی جایگاه داران CNG کشور از پیشنهاد وام 30 میلیون تومانی به جای 25 میلیون تومان برای خرید خودروی دوگانه سوز به وزارت صنعت خبر داد.

 به گزارش مشرق، اردشیر دادرس رئیس انجمن صنفی جایگاه داران CNG کشور، از پیشنهاد وام 30 میلیون تومانی به جای 25 میلیون تومان برای خرید خودرو خبر داد وگفت: دولت به جای ارائه وام 25 میلیون تومانی برای خرید خودروی عادی بهتر بود 5 تا 10 میلیون تومان به این میزان اضافه می‌کرد و خودروی دوگانه سوز را تحویل مردم  می‌داد.

وی تصریح کرد: دولت با توجه به اینکه سعی در بهینه سازی مصرف انرژی در کشور دارید بایستی این موضوع را در اولویت کاری خود قرار می‌داد.

دادرس تاکید کرد: استفاده از خودروی دوگانه سوز بستر را برای کاهش مصرف بنزین فراهم می‌کند بنابراین ضروری است که دولت تدبیر عمومی با درایت بیشتر برای رسیدن به اهداف مورد نظر در جهت بهینه سازی مصرف انرژی  گام بردارد.

رئیس انجمن صنفی جایگاه داران CNG کشور خاطر نشان کرد: پیشنهاد انجمن صنفی جایگاه داران به وزارت صنعت سبب می‌شود که هم مخازن خودروها نجات پیدا کرده و خودرو سازان در استفاده از این خودروهای دوگانه سوز تشویق شوند که این امر به نفع دولت است.
منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • دورودی ۰۹:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۹
    0 0
    در حالیکه در این کشور میلیونها نفر فاقد مسکن می باشند ودر آرزوی سرپناهی برای خانواده هایشان شب را به صبح می رسانند وعده ای دیگربا هزاران بیم درزیرخانه های فرسوده زندگی می کنندعده ای .... جهت رفاه حال خود وامهای میلونی جهت خریدخودرواختصاص می دهند...
  • ۱۰:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۹
    0 0
    اگر از م قسط بدهند مشترهایشان زیاد میشود.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس