کد خبر 492064
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۵

پاپ فرانسيس رهبر کاتوليک هاي جهان، آلبومي از سخنان و دعاهايش را در تلفيقي با موسيقي راک منتشر کرده است.

به گزارش مشرق، پاپ فرانسيس رهبر آرژانتيني تبار مسيحيان که نسبت به پيشينان خود راه و روش متفاوت تري را برگزيده است، در اين آلبوم غير از موسيقي راک از گروه موسيقي گريگوريان يک گروه موسيقي آلماني نيز کمک گرفته است.

اين مجموعه هفتاد دقيقه اي با يک پيش درآمد دو دقيقه اي به سبک راک دهه 1970 آغاز مي شود، سپس صداي پاپ را مي شنويم که مي گويد: بيدار شويد...در ادامه موسيقي پس زمينه با سازهاي گيتار برقي، کيبورد و سازهاي کوبه اي وي در مورد مسئوليت هايي انسان صحبت مي کند.

در حاليکه ممکن است عده اي اين موسيقي را ساخته افراد جوياي نام بدانند که صداي پاپ را با موسيقي ترکيب و در فضاي مجازي منتشر کرده اند، واتيکان صحت آن را تاييد کرده است.

آلبوم يادشده که بيدار شو نام دارد؛ روز پنج شنبه در واتيکان و ديروز (جمعه) در ايتاليا منتشر و تا پايان ماه نوامبر (آبان/آذر) در سراسر جهان توزيع خواهد شد.

اين مجموعه با 11 ترانه و سخنراني پاپ، اجراي آيين هاي کليدي مسيحيت با حضور پاپ با مجموعه اي شگفت انگيز از سبک هاي موسيقي متنوع تلفيق شده است.

پدر گوئيليو نروني، يک کشيش هشتاد ساله ايتاليايي که مسئوليت توليد اين مجموعه را برعهده داشته، موسيقي را ابزاري بسيار قوي براي تبليغ در مورد مسيحيت مي داند و مي گويد از سبک موسيقي راک استفاده شده زيرا به بهترين شکلي با روحيات و خلقيات پاپ همخواني دارد.

بيشتر ترانه ها به زبان مادري پاپ يعني اسپانيايي خوانده شده اند، سخنراني هاي وي نيز در اين زبان از قوي ترين سخنراني ها هستند؛ مانند زماني که وي مي گويد: کليسا بايد به خيابان ها برود؛ گويي واقعا نهاد کليسا را مي لرزاند.
منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس