کد خبر 492058
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۰

مانوئل لوگرانت به خاطر اتفا‌های اخیر در مورد کریم بنزما، از او حمایت کرد.

به‌ گزارش مشرق، مارکا نوشت: روز چهارشنبه بود که بنزما، مهاجم ملی پوش فرانسه برای ارائه توضیحاتی در رابطه با پرونده فیلم غیراخلاقی متیو والبوئنا و اذخاذی از این بازیکن، به فرانسه فراخوانده و بازداشت شد.

بنزما درتمرینات تیم ملی فرانسه به والبوئنا گفته بود باید پول اخاذی‌کننده‌ها را بدهد چون برایش دردسر درست می شود. پلیس فرانسه نیز به همین دلیل نسبت به او مشکوک شد تا دستگیر شود.

اکنون رییس فدراسیون فو‌تبا‌ل فرانسه پس از متهم کردن و بازداشت بنزما به دلیل اخاذی احتمالی از متیو والبوئنا، دیگر بازیکن ملی‌پوش فرانسوی گفت: به نظر من خیلی زود بنزما را بازداشت کردند. یک فو‌تبا‌لیست همچون یک شخص سیاسی یا یک تاجر بزرگ، از حقوق خاص خودش برخوردار است.

لوگرانت در ادامه افزود: بنزما از حمایت فدراسیون برخوردار خواهد بود. او بازیکن بزرگی است که در تیم ‌ملی نقش مهمی داشته و بازیکن موثری است. اگر این اتفاق باعث خدشه‌دار شدن چهره تیم ‌ملی فرانسه شود، خوب نیست اما هیچ کسی نمی‌تواند اثبات کند بنزما مرتکب جرم شده است.

لوگرانت زمانی که بنزما در دادگاه به سر می‌برد، صحبتی نکرد اما در جریان این ماجرا قرار داشت و نامه‌ای را به دادگاه فرانسه فرستاد تا او را زندانی نکنند. رییس فدراسیون فرانسه در این‌باره گفت: فرانسه کشوری قانونمند است. جایی که دادگاه کارش را به خوبی انجام می‌دهد. آنها همانند روزنامه‌نگاران نیستند.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس