کد خبر 489276
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۴

هواداران سامسونگ از تغییرات ایجاد شده در گلکسی اس ۶ و گلکسی نوت ۵ بسیار راضی هستند اما اعمال تغییرات در سری جدید پرچمداران این شرکت برای بهتر کردن اوضاع مالی کافی نبوده و سامسونگ قصد اخراج ۳۰ درصد از کارکنان خود برا ی کاهش هزینه‌ها را دارد.

به گزارش مشرق، روز جمعه در نشریه‌ The Korea Times مطلبی منتشر شد مبنی بر اینکه سامسونگ برای کاهش بیشتر هزینه‌ها تا پایان سال میلادی جاری، بخشی از کارکنان خود را اخراج خواهد کرد. یکی از مقامات سامسونگ در این خصوص می‌گوید:
 
اولویت اول سامسونگ صرفه‌جویی در هزینه‌ها است. ما از کارکنان معمولی با عملکرد ضعیف درخواست کرده‌ایم تا شغل خود را با دریافت مبلغی قابل توجه ترک کنند.
 
اما این اولین باری نیست که سامسونگ در سال جاری رو به اخراج کارکنان خود می‌آورد. اوایل سال جاری این شرکت اعلام کرد ۱۰ هزار نفر از کارکنان خود را برای کاهش هزینه‌ها اخراج کرده است.
 
اما سامسونگ به این مقدار بسنده نکرده و قصد اخراج ۳۰ درصد دیگر از کارکنان خود را دارد. به نظر می‌رسد این شرکت اخطارهایی را نیز به کارکنان بخش مالی، منابع انسانی و بازاریابی خود ارسال کرده است. این مقام ارشد سامسونگ در ادامه می‌افزاید:
 
مدیران یا کارکنان با بازده کم که سنی بالاتر از ۵۰ سال داشته و نتوانسته‌اند ترفیع درجه داشته باشند، طی طرح C&T سامسونگ به صورت داوطلبانه بازنشست خواهند شد.
 
سامسونگ تاکنون در مورد این تصمیم خود به صورت رسمی بیانیه‌ای صادر نکرده است.

منبع: زومیت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۱:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۰
    0 0
    ای وای بدبخت شدم...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس