يک نماينده اصلاح طلب مجلس با بيان اين‌که «اصلاح‌طلبان علاقه‌مند به قرار گرفتن در جبهه‌اي با معتدلان هستند» در عين حال گفت: هنوز اصلاح‌طلبان برنامه‌اي براي اجماع با فراکسيون رهروان ولايت براي انتخابات ندارند.

به گزارش مشرق، کمال‌الدين پيرموذن با بيان اين‌که «فراکسيون رهروان ولايت فراکسيوني سياسي و حزبي نيست‌»، افزود: در اين فراکسيون نمايندگاني با مباني فکري مختلف همچون اصولگرا،‌ معتدل، مستقل‌، و اصلاح‌طلب حضور دارند.

وي با بيان اين‌که «ما خيلي علاقه‌مند به قرار گرفتن در جبهه‌اي با تمامي معتدلان ‌،اصلاح طلبان ‌، اصولگرايان‌ و منتقدان به تندرويي‌هاي برخي در جبهه پايداري داريم»،‌ گفت: تاکيد ما براين است که بايد در انتخابات يکديگر را تخريب نکنيم و براي اين رويکرد بايد اصلاح‌طلبان معتدلان و اصولگرايان معتدل همديگر را تخريب نکنند. برهمين اساس قرا رگرفتن در يک جبهه به معناي تخريب نکردن يکديگر و نه اجماع مي‌باشد.

وي با تکذيب اظهارنظر وزير سابق فرهنگ و ارشاد مبني بر اجماع فراکسيون رهروان و اصلاح‌طلبان گفت: با توجه به تفاوت مباني فکري اصلاح‌طلبان و اصولگرايان اجماع بعيد است ولي ما علاقه‌مند هستيم که در انتخابات يکديگر را تخريب نکنيم.

نماينده مردم اردبيل در ادامه اظهار کرد: مقام معظم رهبري فرمايش گوهرباري را مطرح کردند مبني بر اين‌که اصولگرايي اصلاح‌طلبانه تنها راه نجات کشور است، طبيعتا براساس اين فرموده بايد تمامي اصلاح‌طلبان و اصولگرايان معتدل و جريان مبتني بر خط ملت دولت و رهبري در انتخابات حرکت کنند. يکديگر را تخريب نکنند چون به حد کافي از ناحيه طيفي از جمله مخالفان برجام و دولت و مخالفان لاريجاني تخريب صورت مي‌گيرد.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس