کد خبر 490804
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۶

بازیگر سینما و تلویزیون گفت: ایفای نقش دکتر شریعتی یکی از موهبت ها و افتخارات بزرگ زندگی من است که نصیب من شد نقش بعضی از شخصیت ها را هر بازیگری دوست دارد ایفا کند.

به گزارش مشرق، سعید داخ بازیگر سینما و تلویزیون در خصوص سریال معمای شاه گفت: من در این سریال دو نقش را ایفا می کنم یکی نقش هندرسون که آن را کامل بازی کردم و از اوایل شروع سریال با گروه «معمای شاه» بودم و در واقع این سریال با نقش من آغاز شد.

وی افزود: نقش هندرسون در همان ابتدا به پایان رسید و در فاز بعدی نقش دکتر شریعتی در زندان ایفا کردم.

داخ ادامه داد: هندرسون سفیر کبیر آمریکا بود و دکتر شریعتی در روایت تاریخی داستان وارد سریال می شود من سعی خودم را کردم که به بهترین نحو ممکن نقش دکتر شریعتی را ایفا کنم اما در همان ابتدا به صاحبان فیلم گفتم که این نقش سنگین است اما آنها گفتند تو بهترین انتخاب برای ایفای این نقش هستی نقش هندرسون در دهه 40 و نقش دکتر شریعتی در دهه 50 روایت می شود.

این بازیگر ادامه داد: با توجه به اینکه فاصله زیادی بین ایفای نقش اول و نقش دوم بود من توانستم از عهده آن بربیایم واگر ایفای هر دو نقش به صورت همزمان بود کار سختی را پیش رو داشتم.

داخ عنوان کرد: ایفای نقش دکتر شریعتی یکی از موهبت هایی بود که نصیب من شد نقش بعضی از شخصیت ها را هر بازیگری دوست دارد ایفا کند و به گونه ای برای بازیگران مسئله و دغدغه است نقش دکتر شریعتی یکی از همان نقش هایی بود که دوست داشتم آن را ایفا کنم این را هم باید بگویم  که به لحاظ چهره بسیار به هم شباهت داشتیم به طوری که گریم من تنها 40 دقیقه طول می کشید و به لحاظ شبیه سازی کار چندانی روی صورت من انجام نمی دادند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه دکتر شریعتی یکی از شخصیت های تاریخ معاصر است و خیلی از افراد او را دیده اند و بستگان وی در قید حیات هستند ایفای این نقش برای من سخت تر شده بود و حساسیت ها را بیشتر کرده بود.

این بازیگر تصریح کرد: امیدوارم «معمای شاه» کار موفقی از آب در بیاید زیرا تمام گروه سعی خود را کرده اند که کاری قابل قبول ارائه دهند اما در نهایت مردم باید قضاوت کنند.

داخ اظهار داشت: هنوز کار من در این سریال به پایان نرسیده و سکانس های مربوط به حسینیه ارشاد و سخنرانی دکتر شریعتی باقی مانده است.

وی خاطر نشان کرد: در حال حاضر مشغول تمرین تئاتر«ترور» هستم این نمایش اواخر همین ماه در خانه هنرمندان به روی صحنه می رود.


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • فاطمه ۱۴:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
    0 0
    گریم سعید داخ درنقش دکترشریعتی عالیه به هرحال گریمورکارگردان وبازیگران زحمت زیادی کشیدن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس