کد خبر 490413
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۵

سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن گفت: تیم ما با کمبود بازیکن مواجه است و اگر در نیم‌فصل یا زودتر از آن تقویت نشویم در ادامه راه به مشکل خواهیم خورد.

به گزارش مشرق، مهدی تارتار در خصوص شکست سنگین تیمش در بازی برابر ذوب‌آهن، اظهار داشت: ذوب‌آهن در بازی برابر تراکتورسازی موفق شد شکست 4 بر یک را با تساوی 4 - 4 عوض کند. همین مسئله باعث شد ذوبی‌ها با روحیه خیلی خوبی به مصاف ما بیایند. از طرفی این تیم با حفظ مهاجمان فصل پیش خود و تقویت خط هافبکش در فصل جاری تبدیل به یکی از تهاجمی‌ترین تیم‌های لیگ شده است.

وی افزود: ذوب‌آهن فصل پیش هم موفق شده بود تیم‌های مثل نفت تهران و سایپا را با اختلاف گل شکست دهد و آن قدر تیم پر مهره‌ای است که در روز‌هایی که بازی‌های لیگ چهار روز یک بار برگزار می‌شود بتواند به اکثر نفرات خود استراحت دهد. در واقع تیم ذوب‌آهن این فصل برای موفقیت در لیگ قهرمانان آسیا بسته شده است و به جرأت می‌گویم این تیم در فصل جاری جدی‌ترین مدعی برای قهرمانی خواهد بود. فصل پیش هم بعد از اینکه با تیم گسترش در هفته هفتم لیگ ذوب آهن را بردیم، گفتم این تیم در پایان فصل نه تنها از ته جدول فاصله خواهد گرفت، بلکه سهمیه حضور در لیگ قهرمانان هم می‌گیرد که همین طور هم شد.

تارتار با تأکید بر اینکه پرسپولیس در اصفهان کار سختی مقابل ذوب‌آهن دارد، گفت: قطعاً روز چهارشنبه یکی از جذاب‌ترین بازی‌های لیگ را بین تیم‌های ذوب‌‌آهن و پرسپولیس را شاهد خواهیم بود، از این جهت که با کیفیت‌ترین تیم‌های لیگ به مصاف هم خواهند رفت. به هر حال اگر ما موفق به شکست سپاهان شویم باید با برنده این دیدار بازی کنیم که این مسئله کارمان را برای رسیدن به فینال جام حذفی بسیار سخت‌ می‌کند.

سرمربی راه‌آهن با بیان اینکه تیمش با کمبود مهره مواجه است، یادآور شد: وقتی بازی‌های لیگ فشرده می‌شود تیم‌هایی مثل راه‌آهن که با کمبود مهره مواجه هستند و در آخرین روزهای نقل‌وانتقالات و در زمانی که بازیکنان باکیفیت جذب تیم‌های دیگر لیگ شده‌اند، بسته می‌شوند طبیعتاً به مشکل خواهند خورد. ما باید در نیم‌فصل تیم‌مان را تقویت کنیم و حتی اگر قبل از نیم‌فصل هم بازیکن باکیفیتی پیدا کنیم، حتماً به خدمت خواهیم گرفت. تیم ما اگرچه بازیکن باکیفیت زیاد دارد، اما مشکل اصلی ما محدودیت نفر است.

وی درباره دیدار حساس روز پنجشنبه تیمش مقابل سپاهان در جام حذفی نیز تأکید کرد: سپاهان با تغییر سرمربی دچار شوک شده است و این شوک هم می‌تواند منفی باشد و هم مثبت. البته ما طرف مثبت قضیه را در نظر می‌گیریم و کارمان قطعاً در اصفهان سخت خواهد بود. تمرکز ما بیشتر روی بازی‌های لیگ است، اما من قبلاً با تیم راه‌آهن به فینال جام حذفی راه پیدا کرده‌ام و دوست دارم یک بار دیگر این اتفاق رخ دهد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس