حسین فرکی در ایستگاه یازدهم لیگ برتر از سپاهان جدا شد تا ششمین تغییر طی این مدت کوتاه روی صندلی داغ مربیان ایجاد گردد و این احتمال که در ادامه سایر مربیان جایگاه خود را در خطر ببینند را تقویت کند.

صندلي‌بازي!گروه ورزشی مشرق - حسین فرکی به خواست خود از ادامه همکاری با سپاهان انصراف داد تا ششمین تغییر روی نیمکت تیم‌های لیگ‌برتری در فصل95-94 انجام پذیرد. در زیر همه مربیانی که در لیگ جاری از تیم خود جدا شدند را با هم مرور می کنیم:

1 - قلعه‌نویی نیامده رفت
اولین مربی که ترجیح داد با تیم جدیدش قطع‌ همکاری کند، امیر قلعه‌نویی بود .ژنرال آبی‌ها در دو بازی اول لیگ سرمربی ملوان بود اما به‌جای خود اکبر محمدی را روی نیمکت انزلی‌چی‌ها نشاند .ملوان در دو بازی مذکور اول ذوب‌آهن را(یک بر صفر) برد و بعد به استقلال(2 بر صفر) باختپس . از آن حمید استیلی مرد شماره یک کادر فنی انزلی‌چی‌ها شد.
استیلی هم تا همین هفته طی 9دیدار به سه پیروزی و چهار تساوی دست پیدا کرد تا 13امتیاز بگیرد. ملوان و استیلی دو روز قبل از فولاد اسکوچیچ در انزلی سه امتیاز گرفتند.

2 و 3- اول رمضانی بعد کاظمی

سیاه‌جامگان طی هفته‌های آغازین لیگ بیشترین تغییر را روی نیمکت خود دیدند. نماینده تازه‌وارد استان خراسان به لیگ پانزدهم چهار هفته اول مسابقات را با رسول خطیبی به میدان آمد. مربی جوان مذکور هم به استقلال، استقلال اهواز و گسترش باخت تا پیروزی یک بر صفرش برابر نفت(هفته سوم) به چشم نیاید. بعد از خطیبی در سه بازی سعید رمضانی سرمربی سیاه‌جامگان بود. داماد مرحوم ناصر حجازی هم در دیدار اول راه‌آهن را یک بر صفر برد اما طی دو دیدار پی‌درپی با نتیجه مشابه یک بر صفر مغلوب پدیده و استقلال‌صنعتی شد.

بعد از سعید رمضانی نوبت به فرهاد کاظمی رسید که روی نیمکت تیم مشهدی بنشیند. این مربی در چهار دیدار اخیر با سیاه‌جامگان نتیجه خوبی نگرفته است. نتیجه تلاش آقافرهاد و تیم مشهدی در سه دیدار اخیر سه شکست پی‌درپی بوده است.

4- آه سیاوش دامن آبی را گرفته؟
استقلال اهواز دیگر تازه‌وارد به لیگ‌برتر با سیاوش بختیاری‌زاده استارت زد. اما این جنوبی در ایستگاه هشتم با شکست 5 بر صفر مقابل راه‌آهن از کار برکنار شد تا علی حنطه جایگزینش شود. جالب اینکه آبی‌ها با حنطه اول به پدیده 3 بر 2 باختند و بعد چهار گل از استقلال‌صنعتی خوردند. بهترین نتیجه حنطه با تیم جدیدش تساوی یک- یکی بود که دو روز پیش برابر سپاهان به ثبت رساند.

5- فرهاد رفت، تار تار آمد
فرهاد کاظمی در شش دیدار نخست لیگ15 سرمربی راه‌آهن بود. لکوموتیورانان در بازی‌های یاشده صبا را شکست دادند و دو امتیاز از فولاد و تراکتورسازی گرفتند. تیم کاظمی در مقابل به سایپا، سیاه‌جامگان و ملوان(هفته ششم) باخت تا عمر همکاری کاظمی و راه‌آهن در لیگ جاری کوتاه باشد.

لکوموتیورانان در ایستگاه هفتم با مربی موقت خود استقلال را 3-3 متوقف کردند تا اینکه مهدی تارتار جانشین کاظمی شد. داماد فیروز کریمی هم در ایستگاه هشتم رقابت‌ها با پیروزی 5 بر صفر مقابل استقلال اهواز استارت زد.
ظاهراً تغییر در راه‌آهن هنوز جواب نداده است. لکوموتیورانان بعد از پیروزی مقابل استقلال اهواز، یک امتیاز از گسترش گرفتند و در مقابل شکست‌های 2 بر صفر و 4 بر صفر برابر نفت و ذوب‌آهن تجربه کردند.

6- فرکی عطای سپاهان را به لقایش بخشید
بالاخره آخرین تغییر تا پایان هفته یازدهم رقابت‌ها روی نیمکت سپاهان رده‌ششمی ایجاد شد. حسین فرکی بعد از یک‌سال و یک‌ماه و سه هفته ترجیح داد اصفهان را به مقصد تهران ترک کند، با این هدف که هم ناراحتی قلبی‌اش رفع و هم پای آسیب‌دیده‌اش ترمیم شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس