کد خبر 493272
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۸

سرمربی استقلال اهواز معتقد است اگر باشگاه شرایط را برای این تیم مهیا کند می‌تواند در بازی با پرسپولیس نتیجه خوبی بگیرند.

به گزارش مشرق، علی حنطه درباره شرایط تیمشان گفت‌وگویی انجام داد.

2 روز را به جوان‌های تیم اختصاص دادم
بعد از بازی با سپاهان به مشهد نرفتم و از دوشنبه هفته گذشته تمرینات را شروع کردم. دوشنبه و سه‌شنبه را به تیم‌های پایه اختصاص دادم و خواستم مشاهده کنم جوان‌های تیم چه وضعیتی دارند و چهارشنبه تمرینات بزرگسالان استارت خورد. منظم تمرین می‌کنیم و در هوای بارانی اهواز به هیچ‌وجه تمریناتمان قطع نشده است.

باید در شهری که ارتفاع دارد اردو برگزار کنیم
امیدوارم استقلال اهواز در بازی مقابل پرسپولیس آماده باشد. مساله‌ای که وجود دارد این است که اختلاف بین ارتفاع ما و تهران که قرار است در آنجا با پرسپولیس بازی کنیم، بین 900 تا 1200 است و باید اردویمان را در شهری که ارتفاع دارد برگزار کنیم تا بازیکنانمان نیم ساعت اول اذیت نشوند. اگر این اردو مهیا نشود، با مشکلات عدیده‌ای مواجه می‌شویم. طبق برنامه‌ای که من داده‌ام اردو یا در تهران یا در مشهد برگزار خواهد شد. این اردو خیلی برای ما مهم است زیرا باید دو بازی دوستانه نیز در شهری که ارتفاع دارد برگزار کنیم تا بتوانیم جوان‌های خوبمان را محک بزنیم و همچنین آمادگی بازیکنان بزرگمان مثل غلامی، اشوبی، مجیدی، قزل و بقیه را بررسی کنیم.

فکر آن دنیا نیز هستم
در تمام تیم‌ها مشکلات وجود دارد اما تا همین جای کار بچه‌هایمان با غیرت تمرین کردند امیدوارم صاحب و مالک باشگاه این مشکلات را هر چه زودتر حل کند. من هم نسبت به داشته‌هایم عمل خواهم کرد و با تمام وجود کار می‌کنیم. در شرایط از این سخت‌تر هم کار کرده‌ام و همیشه حق به حق‌دار می‌رسد. من فکر آن دنیا نیز هستم خدایی ناکرده مسائل مالی در کارم اثری ندارد.

ثابتی وقت نکرد با باشگاه صحبت کند
آقای ثابتی را به عنوان مربی گلرهایمان انتخاب کردیم اما به دلیل جابجایی مدیرعامل ایشان نتوانست با باشگاه صحبت کند. هر لحظه که برای قرارداد صحبت شود، مهدی ثابتی به سر کارش برمی‌گردد.

نام بازیکنان جدیدم را تا فردا اعلام می‌کنم
دو، سه جای خالی برای بازیکنان جوانمان داریم. ان‎شاءالله تا فردا نام بازیکنانی که قرار است به ما اضافه شوند را اعلام می‌کنیم.

کسی حق دخالت در کارهای فنی را ندارد
تغییرات در مدیریت به مالک و روسای باشگاه برمی‌گردد. همانطور که در کار فنی من کسی حق دخالت کردن ندارد، من هم در کار مدیرعامل و هیات مدیره دخالت نمی‌کنم و از این دستورات تبعیت می‌کنیم و به فکر آماده‌سازی تیم هستیم. ان‎شاءالله هر چه سریع‌تر اردوی بعدی را بزنیم.

هیچگونه تهدیدی کارم را خدشه‌دار نمی‌کند
خوزستان مهدفوتبال ایران است و در کوچه پس‌کوچه‌هایش فوتبالیست پیدا می‌شود اما روی هم رفته شاید مسیر را درست انتخاب کنیم. داشتن تیم در لیگ‌برتر مهم است اما مهمتر این است که زیرساخت‌های قوی داشته باشیم. من هم با تمام وجود کار می‌کنم و هیچ تهدیدی، هیچگونه سفارشی و هیچ مساله دیگری کارم را خدشه‌دار نمی‌کند. تیم تازه دارد شکل می‌‌گیرد و من هم دست یاعلی داده‌ام و تا آخرش نیز هستم مگر اینکه مسائل غیرمترقبه‌ای پیش بیاید.

دست کمی از تیم‌های بالای جدولی نداریم
تمریناتمان را روی نقاط ضعف و قوت پرسپولیس تنظیم کرده‌ایم. پرسپولیس تیمی هماهنگ است و رو به جلو کار می‌کند و کادرفنی بسیار خوبی دارد، ما هم با وجود مشکلات داریم زحمت می‌کشیم. امیدوارم اردویمان نیز برقرار شود که اگر اینطور شود، شک نکنید فوتبال زیبایی را در روز بازی با پرسپولیس خواهید دید. ما دست کمی از تیم‌های بالای جدولی نداریم اگر خواسته‌ها برطرف شود می‌‌توانیم خودمان را خیلی زود بالا بکشیم.

از مسائل داوری می‌ترسم

ترس من از این است که یک وقتی مسائل داوری روی بازی ما با پرسپولیس اثر بگذارد زیرا الان مدام می‌گویند داوری‌ها به ضرر پرسپولیس بوده. خواهشی که من دارم این است که استقلال اهواز را قربانی اشتباهات نکنند و مثلا بخواهند در آن بازی اشتباهاتی که تا الان به ضرر پرسپولیس تمام شده را جبران کنند. من از کمیته داوران خواهش می‌کنم که اسیر این صحبت‌ها نشوند. اصلا دوست ندارم که اتفاقی بیافتد که استقلال اهواز قربانی شود.
منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مهدی ۱۵:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۸
    0 0
    این هم ازهمین الآن شروع کرده تاحالاهیچ بردی نداشته اماتوقع داردپرسپولیس راببرداگرنبردهم حرف وحدیث دارد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس