کد خبر 495831
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۱

سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز گفت: بنده با استقلال اهواز قرارداد دارم و قرار نیست جایی بروم. من تنها کسی هستم که می‌توانم استقلال اهواز را در لیگ برتر حفظ کنم.

به گزارش مشرق، علی حنطه در مورد اینکه شایعه شده بود قرار است او از استقلال اهواز جدا شود، گفت: نکته اول اینکه بنده با استقلال اهواز قرارداد دارم. مسئله بعدی این است که تنها کسی که می‌تواند این تیم را در لیگ برتر حفظ کند، بنده هستم و به همین خاطر به این باشگاه آمدم. وقتی قصد داشتم با استقلال اهواز قرارداد ببندم به من اعلام شد که هدف از حضورم حفظ تیم است. به همین خاطر ما با وجود همه مشکلات تلاش‌مان را می‌کنیم تا استقلال اهواز را حفظ کنیم. بنده اکنون اهواز هستم و کارم را با قدرت ادامه می‌دهم.

وی در مورد مشکلی که برای کارت مربیگری او به وجود آمده و مدرک درجه A ندارد، تصریح کرد: همه مربیان در مقطعی با مشکلاتی روبرو بودند. من هم از این امر مستثنی نیستم. قصد دارم به زودی در کلاس مربیگری شرکت و مدرک A مربیگری خود را دریافت کنم.

سرمربی استقلال اهواز در مورد مشکلات مالی تیمش خاطرنشان کرد: همه باشگاه‌های لیگ برتر با مشکلاتی روبرو هستند. ما هم از این امر مستثنی نیستیم. مشکلات باشگاه در حال رفع شدن است و مسئولان تیم تلاش می‌کنند تا با تهیه پول مبلغی را به تیم تزریق کنند.

حنطه در رابطه با وضعیت عادل کلاه‌کج و اینکه مدیریت باشگاه اعلام کرده قصد دارد به این بازیکن رضایتنامه بدهد، تصریح کرد: برخی مسائل جزو اصرار باشگاه و مسائل درون خانوادگی است. بعد از بازی با سپاهان که بنده در آن حضور نداشتم اتفاقاتی رخ داد که باید هر چند مدیریت و مسئولان کمیته انضباطی باشگاه در این رابطه وارد عمل می‌شوند و تصمیم‌گیری می‌کنند. ان‌شاءالله بعد از بازی با پرسپولیس در این رابطه تصمیم‌گیری خواهد شد و موضوع حل می‌شود.

وی در مورد اینکه درخواست او برای برگزاری اردو در مشهد عملی نشد، اظهار داشت: ما درخواست کردیم اردویی در مشهد داشته باشیم و قرار بود روز یکشنبه و دوشنبه با ابومسلم و سیاه‌جامگان بازی دوستانه برگزار کنیم اما این اتفاق نیفتاد. از مسئولان سیاه‌جامگان که با آنها برای این بازی هماهنگی کرده بودیم عذرخواهی می‌کنم. ما دوست داشتیم قبل از بازی با پرسپولیس اردویی در ارتفاع برگزار کنیم که این اتفاق نیفتاد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس