کد خبر 490400
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۳

سرمربی فولاد اهواز با حضور در نشست خبری شرایط تیمش پیش از دیدار حساس برابر استقلال در جام حذفی را تشریح کرد.

به گزارش مشرق، سرمربی فولاد که تیمش در لیگ شرایط مناسبی ندارد فردا باید در دیداری حساس به مصاف استقلال در مرحله یک هشتم نهایی برود. او به تیمش و نتیجه احتمالی در بازی فردا کاملا امیدوارکننده صحبت می کند.

دراگان اسکوچیچ در ابتدای صحبت هایش گفت: از هر بازی انتظار داریم با موفقیت سپری کنیم. استقلال مدعی قدری است اما با احترامی که قایل هستیم امیدواریم بازی را ببریم. انگیزه زیادی داریم اما مشکلاتی نیز در این رابطه داریم.

وی در مورد تفاوت شان نسبت به دیدارهای لیگ و نتایج آن در جام حذفی گفت: می توانم بگویم که علیرغم بازی خوب دچار بدشانسی می شویم. چیزی که قطعی است روند رو به رشد کیفی ماست و امیدوارم آن را نشان دهد.

دراگان درباره احتمال برکناری اش گفت: چنین چیزی از نظر مدیریت نداشته ام و کار خودم را انجام می دهم. اگر نیاز باشد مدیریت با من صحبت می کند. اگر نیاز باشد خودم به خودم اولتیماتوم می دهم. چیزی که بدیهی است اعتماد بنفسی است که به خودم دارم.

وی درباره محرومیت شریفات گفت: دلیل ان را نمی دانم و خودم غافلگیر شدم. بهرحال ایشان بعد از کارت قرمز یک جلسه محرومیت داشتند و دو جلسه بازی کردند و اکنون محروم است. کسی از دوستان اطلاع دارد بگوید و من خارجی هستم و با قوانین اینجا آشنا نیستم. من ترسم این است که فردا بازی نکند و بعد دوباره بازی کند و دوباره بگویند بازی نکند. بهرحال این قوانین است و ما داریم لذت می بریم.

دراگان در مورد ضعف خط دفاعی تیمش در این فصل گفت: طبیعی است خط حمله خوبی دارد استقلال اما خط حمله قوی تمام فوتبال نیست. بازیکنانی که فصل گذشته در اختیار داشتیم اکنون توپ می زنند و ما هر هفته برابر بازیکنان سابق خودمان قرار می گیریم.
منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس