کد خبر 489352
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۸

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: طبق آخرین مصوبه هیات مدیره جاسم کرار تا نیم‌فصل در اختیار پرویز مظلومی خواهد بود.

به گزارش مشرق، عباس کرد نوری قبل از جلسه هیأت مدیره استقلال در خصوص کرار جاسم اظهار داشت: مشکل خاصی در این زمینه وجود ندارد و طبق آخرین مصوبه هیأت مدیره استقلال قرار شده کرار جاسم تا نیم فصل در اختیار پرویز مظلومی باشد و او درمورد هافبک عراقی آبی‌پوشان تصمیم خواهد گرفت.

وی ادامه داد: به هر حال سرمربی تیم نزدیکترین شخص به بازیکن است و اوست که می‌تواند درمورد بازیکن تصمیم مناسبی را اتخاذ کند، من در تمرینی که کرار جاسم اردو را ترک کرد حضور داشتم او به خاطر برخی مسائل صحبت‌هایی را مطرح کرد که مشکلاتی را به وجود آورد.

عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال یادآور شد: قرارداد جاسم کرار با سایر بازیکنان متفاوت است و افشارزاده هم همین موضوع را مدنظر گرفته است اما هافبک عراقی استقلال شاکی بود که چرا 30 درصد از قراردادش را همچون سایر بازیکنان دریافت نکرده است این در حالی است که تبصره‌ای در قرارداد او وجود دارد مبنی بر اینکه هر موقع بازی کند دریافتی خواهد داشت که این مسئله شامل 30 درصد دریافتی اخیر بازیکنان نمی‌شود.

کرد نوری افزود: به هر حال دو طرف این قرارداد را امضا کردند و این مسئله قابل حل است اگر سرمربی تیم جاسم کرار را بخواهد می‌تواند با برطرف شدن مشکلات به کارش ادامه دهد باید ببینیم که سرمربی چه می‌گوید.

وی درمورد اینکه آیا به علت پرداخت قراردادش او را تا نیم فصل می‌خواهند نگه دارند گفت: به هر حال نظر سرمربی در این زمینه مهم است که باید ببینیم او چه می‌گوید.

کردنوری در مورد اینکه گفته می‌شود جاسم کرار در لیست فروش باشگاه استقلال قرار گرفته گفت: این مسئله مغایر با آخرین مصوبه هیأت مدیره است.

وی درمورد اینکه گفته می‌شود هیأت مدیره قرارداد او را یک میلیارد و 200 میلیون اعلام کرده‌اند در حالی که خودش معتقد است قراردادش یک میلیارد و 400 میلیون است گفت: من ریز قرارداد جاسم کرار را نمی‌دانم اما همه چیز طبق چارچوب پیش خواهد رفت باشگاه پایبند قرارداد امضا شده است و همه چیز قانونی پیش می‌رود.

عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال درمورد اینکه در صورتی که او سرمربی آبی‌پوشان بود جاسم کرار را حفظ می‌کرد یا خیر گفت: این سوال شما سوری است چرا که من نمی‌توانم در این زمینه اظهار نظر کنم به هر حال سرمربی تیم بهترین فرد است که در این مورد تصمیم می‌‌گیرد.

وی ادامه داد: جاسم کرار در دیدار مقابل پرسپولیس می‌توانست به تیم کمک کند و استقلال یک نتیجه خوب کسب کند چرا که در وسط زمین فرد تغذیه‌کننده وجود نداشت تا جوانانمان بتوانند به خوبی حمایت شوند من شخص کرار را نمی‌گویم بلکه معتقدم در وسط زمین نیاز به بازیکن داریم  که راه را برای جوانان ما هموار کند.

کردنوری درمورد اینکه جاسم کرار خروجی نداشته گفت: درست است که او یکسری بی‌انضباطی‌ها داشته است اما به هر حال یکی از 22 نفری است که سرمربی تیم آن را انتخاب کرده است این را در نظر بگیرید که هیچ دو نفری خصوصیاتشان شبیه هم نیست اینگونه نبوده که مظلومی در ابتدای فصل نسبت به او شناخت نداشته باشد به هر حال براساس نیازش بازیکن جذب کرده و حالا هم تصمیم‌گیرنده او است.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس