معاون باشگاه استقلال گفت: کرار در جلسه با ما اعلام کرد که نمی‌خواهد در ایران فوتبال بازی کند.

به گزارش مشرق، علی نظری جویباری معاون باشگاه استقلال در خصوص جلسه با جاسم کرار اظهار داشت: ما در این جلسه در مورد همه موضوعات با هم بحث و دعوا و حتی شوخی هم کردیم در مورد این صحبت کردیم که با او فسخ کنیم و یا ادامه دهیم. مظلومی صراحتا اعلام کرد که او را می‌خواهد. آقای کردنوری در جلسه حضور داشته و مسائل کلی و شرایط باشگاه را مطرح کردیم.

وی ادامه داد: قرار شد ماحصل این جلسه را به هیات مدیره و مدیرعامل اطلاع دهیم و هر تصمیمی که آنها بگیرند اجرا خواهیم کرد. کرار هم اعلام کرد که نمی‌خواهد در ایران بازی کند.

وی با اشاره به اینکه کرار نمی‌تواند به تنهایی برای استقلال شرط بگذارد گفت: ما هم شرایطی را در نظر می‌گیریم و حاضریم با هر باشگاه داخلی و خارجی که او را می‌خواهد معاوضه کنیم. موضوع دیگر این است که پولش را بدهیم و او را در استقلال نگه داریم و به قول‌هایی که می‌دهیم عمل کنیم. تنها با نظر مظلومی در این خصوص تصمیم نمی‌گیریم و نظر هیات مدیره مدیرعامل هم مهم هستند.

وی در پاسخ به این سوال که جلسه بعدی در این خصوص چه زمانی خواهد بود گفت: جلسه هیات مدیره اگر فردا یا پس فردا برگزار شود ما پس از آن جلسه را برگزار می‌کنیم. کرار هم اعلام کرده است می‌خواهد با تیم ملی عراق به اردن برود.

معاون باشگاه استقلال در خصوص اینکه نظرش برای ادامه کار با کرار چیست گفت: به عنوان یک شخص نظرم چیز دیگری است اما نظر مدیرعامل و سرمربی مهم است و هر تصمیمی که آن‌ها بگیرند من تنها مجری خواهم بود.

نظری جویباری در مورد اینکه کرار می‌تواند تمرین کند یا خیر گفت: او تا اطلاع ثانوی حق تمرین ندارد و در اختیار باشگاه است. این بازیکن در جلسه  اعلام کرد که می‌خواهد همین امروز قراردادش فسخ شود.

وی در پاسخ به این سوال که تاکنون چه مبلغی را به او پرداخت کرده‌اید گفت: 250میلیون تومان که 108 میلیون آن بابت بدهی گذشته بوده و 142 میلیون برای فصل جاری بوده است. 117 میلیون نیز از بابت مالیات طلبکار بود که به حسابش واریز کردیم.

معاون باشگاه استقلال در خصوص اینکه کرار شکایتی از استقلال کرده است یا خیر گفت: شکایتی در این باره نبوده است نامه‌ای هم به دستمان نرسید اما این حق هر بازیکنی است که شکایت کند.

نظری جویباری در خصوص اینکه آیا بازیکنی را جایگزین او می‌کنید یا خیر گفت: من نمی‌توانم در مورد جذب بازیکن خبر بدهم و پرویز مظلومی سرمربی تیم باید بگوید اگر بازیکنی آزاد باشد او را جذب می‌کنیم و اگر با باشگاهی قرارداد داشته باشد وارد مذاکره می‌شود.

معاون باشگاه استقلال در مورد اینکه گفته می‌شود تراکتورسازی خواهان جذب این بازیکن است گفت: ما حاضریم که هر باشگاهی که او را می‌خواهد معاوضه کنیم. اما پیشنهاد رسمی از هیچ تیمی دریافت نکرده‌ایم اما غیر رسمی یک چیزهایی به ما اعلام کرده‌اند.

وی در مورد اینکه قرارداد کرار چقدر بوده است گفت: یک میلیارد و 200 میلیون تومان با او قرارداد بستیم واینکه گفته می‌شود یک میلیارد و 400 بوده دروغ است آپشنی هم در نظر گرفتیم که اگر در هر بازی مربی از او راضی باشد 5 میلیون تومان پاداش پرداخت می‌کنیم.

نظری جویباری در مورد اینکه گفته می‌شود یکی از دلایل قهر او این بوده که تنها پول وی را پرداخت نکرده‌اند گفت: یکی از دلایل او همین بوده است ما تاکنون به بازیکنان 30درصد پرداخت کردیم اما با نظر افشارزاده در مورد این بازیکن دست نگه داشته‌ایم تا وضعیتش مشخص شود.

معاون باشگاه استقلال در مورد اینکه آیا این باشگاه باید 40 هزار دلار بابت قرارداد ریوالدو پرداخت کند گفت: وزارت ورزش در این خصوص پاسخ داد ما گزارش مکتوب را به افشارزاده دادیم و او هم به حراست وزارت ورزش اعلام کرد که دیگر باشگاه استقلال بحثی در این زمینه ندارد و پیگیر آن هم نیستیم.

وی در خصوص اینکه آیا برای دربی پاداشی در نظر گرفته‌اید یا خیر گفت: ما بعد از این بازی ناراحتیم برای چه باید پاداش بدهیم. همیشه ما به بازیکنان پاداش دادیم و انتظار داشتیم یک بار هم آن ها در دربی به ما پاداش بدهند. دوست داشتیم نتیجه را حفظ کنیم و فوتبال است و در 4 دقیقه هم 2 دقیقه وقت اضافه گرفته می‌شود. شاید بگوییم دربی بود و نتیجه مساوی خوب است اما می‌توانستیم برنده باشیم. ما به همه بازیکنان 30 درصد قراردادشان را پرداخت کردیم و حتی کسی نمی‌تواند مدعی شود که 28 یا 29 درصد گرفته است. قرار است پرداخت های دیگرمان در نیم فصل باشد.

وی در خصوص اینکه حسن روشن صحبت‌هایی را علیه او انجام داده است گفت: گوش ما از این حرفها پر است. روشن پیشکسوت استقلال و بزرگ ما بوده و می‌تواند بگوید او مانند هواداران استقلال نیست و هرچه دوست دارد می‌گوید دوست داشتیم در این برهه حمایت کند.امیدواریم روشن هم نقطه نظرات خود را عوض کند. در مورد انتقادهای فنی بحثی نداریم و امیدواریم او بیاید و گوشه‌ای از کار را در دست بگیرد. مرفاوی قلعه نویی و حسن روشن همه از پیشکسوتان و بزرگان استقلال هستند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس