کد خبر 488694
تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۸

آلبوم موسیقی آذری «عشقیم گل» جدیدترین اثر حسین علیزاده و گروه هم‌آوایان در سبک موسیقی نواحی و مقامی ایران است که در کمتر از دو روز به صدر پرفروش‌های بیپ‌تونز رسید.

به گزارش مشرق، آهنگساز و تنظیم‌کننده این اثر، حسین علیزاده است و محمد معتمدی به عنوان تک‌خوان و صبا حسینی، راحله برزگری و پوریا اخواص به عنوان خواننده در این آلبوم حضور دارند.

این آلبوم هشت قطعه دارد و توسط آواسازان ققنوس منتشر شده است. قطعات آن «پیش درآمد بیات شیراز»، «ساز و آواز»، «عشقیم گل»، «بداهه‌نوازی کمانچه و تار»، «ساری گلین»، «بداهه‌نوازی قانون و تار»، «سن سیز» و «گل اوینا» نام دارند.از ترانه‌های ملا محمد فضولی، عباس فولادی، سیروس جمالی و ترانه‌های قدیمی آذری در آلبوم «عشقیم گل» استفاده شده است.

حسین علیزاده، سینا جهان آبادی، پریچهر خواجه، محمد انشایی، سیاوش برهانی، رادمان توکلی، نگار بوبان، سیامک جهانگیری، علی بوستان و وحید اسداللهی با تار آذری، ناغارا، گاوال، سه تار، نی، کمانچه، عود، قانون، تار، بم‌تار و قیچک در آلبوم «عشقیم گل» به نوازندگی پرداخته‌اند. همزمان با نسخه صوتی این آلبوم، مجموعه تصویری کنسرت «عشقیم گل» نیز منتشر شده است.

منبع: ایلنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس