عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، در دومین گردهمایی حامیان گفتمان نوین انقلاب اسلامی تصریح کرد: کسانی که شورای نگهبان را می‌زنند در حقیقت جاده صاف‌کن نفوذ دشمن‌اند.

به گزارش مشرق، محمدحسین صفارهرندی امشب در دومین گردهمایی حامیان گفتمان نوین انقلاب اسلامی که در مسجد جامع نوشهر برگزار شد، با اشاره به اینکه مهم‌ترین بحث پس از ماجرای برجام که باید به آن حساسیت ویژه‌ای داشته باشیم همین موضوع نفوذ است، اظهار کرد:‌ از ابتدای انقلاب اسلامی تا به امروز با انواع نفوذ از سوی دشمن در کشور مواجه بودیم، اما نفوذ دشمن به واسطه عناصر قوام‌بخش انقلاب اسلامی چندان مؤثر نبود.

وی افزود: با وجودی که نفوذ دشمن چندان مؤثر نبود اما به هر حال ضرباتی به ما زدند که همین مقدار ضربات می‌توانست در دیگر کشورها، کار آن کشور را تمام کند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه نفوذ امنیتی یکی از شاخه‌های نفوذ است که از ابتدای انقلاب به طور مکرر با آن روبرو بودیم، تصریح کرد: شهادت شهید بهشتی و یارانش، شهادت رجایی و باهنر و شهادت شهید قدوسی و امثالهم از مصادیق نفوذ بود که نیروهای مخلص و خدوم را از ما گرفتند.

صفارهرندی با اشاره به اینکه نفوذ حتی در برخی نهادهای طراز اول انقلاب در همان روزهای نخست انقلاب نیز صورت گرفت، اما شناسایی و پاک‌سازی انجام شد، خاطرنشان کرد: تجارب در این زمینه سبب شد تا جلوی نفوذ به ارکان نظام گرفته شود.

وی، بنی‌صدر را جرثومه فساد سیاسی عنوان کرد و یادآور شد: بنی‌صدر خیانت کرد و دستش در دست عوامل نفاق بود و در نهایت نیز با خفت و خواری از مملکت گریخت.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به انتخابات پیش‌رو، افزود: انتخابات اگر مراقبت نشود مجرای نفوذ است که بخشی از این مراقبت کردن به مردم و بخشی دیگر به وزارت کشور و شورای نگهبان برمی‌گردد.

وی با بیان اینکه کسانی که شورای نگهبان را می‌زنند در حقیقت جاده صاف‌کن نفوذ هستند، اظهار کرد: نفوذ از سوی دشمن صورت می‌گیرد، همان دشمنی که پای صحبتش می‌نشینیم؛ با وجود اینکه آمریکایی‌ها گفته‌اند با ایران توافق کردند، اما در محفلی دیگر برای متقاعد کردن عناصر تندروی کنگره مدعی می‌شوند که ما قصد رفاقت با ایران را نداریم، بلکه برای براندازی آن توافق می‌کنیم.

صفارهرندی تصریح کرد: حرف‌هایی که دشمنان پس از برجام زدند، جسارت و اهانت به مردم، نظام و انقلاب بوده است و می‌خواهند ایران را بر سر محاسبه‌ای بنشانند تا از همه آنچه تاکنون به عنوان انقلاب و جمهوری اسلامی گفته است، دست بکشد.

وی با تأکید بر اینکه شورای نگهبان سدی در برابر نفوذ است، گفت: در هیچ یک از دموکراسی‌های شناخته شده دنیا نمی‌توان یافت که جایگاهی شبیه شورای نگهبان نداشته باشند و بلکه حتی گاهی سختگیرانه‌تر از ما عمل می‌کنند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه نفوذ فرهنگی، بدترین نوع نفوذ است و جریان نفوذ در ابتدا با آرمان‌سازی موضوعات مورد نظر خود اقدام می‌کند تا بتواند به اهداف خود دست یابد، اظهار کرد: برخی تصور می‌کنند حل مسائل کشور در گروی تعامل با بیشتر با دنیای بیرون از ما است و البته تعامل با دنیا را پذیرفتیم، اما در تعامل با کسی که او را دشمن می‌دانیم را با احتیاط رفتار می‌کنیم تا ضربه نخوریم.

صفارهرندی در پایان با بیان اینکه نفوذ فرهنگی خیلی نرم اتفاق می‌افتد و صدا ندارد، خاطرنشان کرد: دشمن از انقلاب ما کینه دارد و به‌دنبال انتقام‌گرفتن است، بنابراین همه باید باهم متحد شویم و با وحدت از نفوذ دشمن جلوگیری کنیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ۲۲:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۷
    0 0
    ممنون از مشرق
  • ۲۲:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۷
    0 0
    جماهیر بود. درود بر استاد صفار

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس