کد خبر 487162
تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۸

در دو بازی گذشته که پرسپولیس برانکو جان گرفته و برنده می شود، دو بازیکنی در ترکیب اصلی جا افتاده اند که ابتدای فصل برانکو برای خریدشان زیر فشار بود.

به گزارش مشرق، درحالی که بازی های عصبی رضا نورمحمدی برای پرسپولیس مشکل ساز شده بود، با اخراج و محرومیت او در دو بازی قبلی، این بخت به ماریچ داده شد تا یار ثابت باشد و در کنار محسن بنگر، کاپیتان جدید قرمزها توانست خوش بدرخشد و این تیم در دو بازی قبلی اش فقط یک گل خورده است.

دو پیروزی شیرین را بدست آورده و البته در دفاع کناری هم در این دو بازی، محمد انصاری در پست دفاع چپ قرمزها بازی کرده و با سبکی شبیه به بازی مهرداد پولادی توانسته خیال تیم و هوادارانش را تا حدودی راحت کند. انصاری و ماریچ البته بازیکنانی بودند که برانکو در شروع فصل برای شان زیر سئوال رفت. امیر عابدینی مدیر سرشناس تاریخ قرمزها درباره این دو و البته محسن مسلمان گفته بود:«بروید ببینید کدام دلال این بازیکنان را به تیم برانکو داده است.»

حرف های عابدینی در ابتدای فصل سر و صدای زیادی به همراه داشت و فشار زیادی به برانکو آورد اما حالا این دو بازیکن در دو بازی قبل از دربی توانستند در 6 امتیازی که پرسپولیس را به رده ششم جدول رساند ، نقشی موثر داشته باشند. آیا این دو این روند موفق شان را ادامه می دهند؟ باید دید در صورت تداوم این روند ، عابدینی چه واکنشی خواهد داشت.
منبع: خبرآنلاین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس