کد خبر 487181
تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۲

مربی استقلال گفت: در مسابقات دربی هر ثانیه‌اش اتفاقات زیادی می‌افتد با این حال فکر می‌کنم در این دیدار پیروزی با استقلال است.

به گزارش مشرق، محمد نوازی در خصوص شرایط استقلال گفت: دو سه بازی خوب نبودیم اما در بازی با سپاهان عملکرد خوبی داشتیم و این پیروزی موجب شد تا روحیه تیم بالا برود با این حال بازی قبل از دربی نمی‌تواند تعیین‌کننده شرایط دربی باشد.

وی ادامه داد: امیدوارم بازی خوب شود. هرچند که دو تیم تلاش می کنند تا نتیجه خوبی بگیرند. البته همیشه قبل از دربی حاشیه‌ها زیاد می‌شود و خبرنگاران بیشتری نیز به تمرین می‌آیند. با این حال در دربی هرچه که خواست خدا باشد اتفاق می‌افتد.

نوازی در مورد پیش‌بینی‌اش از دربی گفت: نمی‌توان پیش‌بینی کرد چون این نود دقیقه هر ثانیه‌اش می‌تواند اتفاقات و گل‌هایی را در بر پی داشته باشد اما فکر می‌کنم برد با استقلال است.

مربی استقلال در پاسخ به این سوال که آیا این مسابقه دربی‌باز دارد یا خیر؟ گفت: همه ادعا می‌کنند دربی‌باز هستند اما باید ببینیم چه چیزی از کار درمی‌آید. دربی حساسیت خاص خودش را دارد و همه یک هفته مانده به آغاز مسابقه ر روی آن تمرکز می‌کنند و همین موضوع حساسیت‌ها را زیاد می‌کند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس