کد خبر 486772
تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۳

سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز گفت: لیگ برتر ایران بچه بازی نیست که تیم مثل استقلال اهواز با این شرایط نامناسب مالی در آن بازی کند.

به گزارش مشرق، علی حنطه شامگاه دوشنبه پس از شکست سنگین تیمش در برابر استقلال خوزستان در نشست خبری پایان بازی اظهار کرد: از همان ابتدا که تیم را به دست گرفتم اعلام کردم که موفقیت استقلال اهواز، منوط به حل مشکلات مالی بازیکنان است.

وی افزود: تیم ما حتی گرمکن برای تمرینات خود نداریم به همین دلیل احساس می کنم حضور چنین تیمی در لیگ برتر به شوخی شبیه است در حالیکه سایر تیم ها به راحتی پول خرج می کنند.

حنطه ادامه داد: من ۱۴ سال است در فوتبال ایران مربیگری می کنم  و به خوبی می دانم مشکلات تیم هایی مثل استقلال اهواز با یک یا دو روز حل نمی شود به خصوص اینکه من با وعده هایی هدایت این تیم را به عهده گرفتم که هیچ یک از آنها عملی نشده است.

سرمربی استقلال اهواز با بیان اینکه این تیم له شده است و برای برخاستن نیاز به یک عزم عمومی در استان خوزستان دارد، بیان کرد: اگر حتی ۲۰ تا ۳۰ درصد قراردادهای بازیکنان تیم پرداخت شود ما به خوبی می توانیم در لیگ برتر امتیازات لازم را دریافت کنیم. اگر بازیکنان تا پایان فصل پول های خود را دریافت کنند، ۱۰۰ درصد قول می دهم این تیم در لیگ برتر ماندنی می شود.

حنطه در سخنان تندی بیان کرد: مگر لیگ برتر بچه بازی است که تیمی مثل استقلال اهواز با چنین شرایط مالی نامناسب در آن شرکت کند. من واقعا از بچه های استقلال اهواز تشکر می کنم که با همین شرایط هم مردانه در برابر حریف بازی کردند و حتی با این شرایط بد مالی در تمرینات به صورت منظم شرکت کرده اند.

وی تاکید کرد: اگر مشکلات مالی استقلال اهواز در همین چند روز آینده حل شود قول می دهم تیم خوبی بسازم که در اولین بازی خود بعد از تعطیلات لیگ برتر بتواند پرسپولیس تهران را نیز شکست دهد.

حنطه گفت: اگر مشکلات مالی تیم حل شود مثل آب خوردن در لیگ برتر خواهیم ماند.

به گزارش خبرنگار مهر، از سری رقابت های هفته دهم لیگ برتر باشگاه های کشور، عصر امروز تیم های استقلال اهواز و استقلال خوزستان به مصاف هم رفتند که در نهایت این بازی را آبی پوشان خوزستان با نتیجه پر گل چهار بر صفر به سود خود خاتمه دادند.


منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس