کد خبر 484103
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۹

سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز گفت: جوابی به انتقادهای سیاوش بختیاری‌زاده نمی‌دهم و اعتقاد دارم عملکرد و کارنامه‌ام نشان‌دهنده توانایی‌ام است.

به گزارش مشرق، علی حنطه در مورد اینکه چه شد تصمیم گرفت هدایت استقلال اهواز را با مشکلات فراوان بر عهده بگیرد، عنوان کرد: بنده از سال 80 سابقه مربی‌گری دارم و ناملایمات زیادی را تجربه کردم. تقریباً در اکثر مواقع در تیم‌هایی که بودم شرایط سختی حاکم بوده است. یک دوره سابقه حضور در استقلال اهواز را داشتم و به همین خاطر آدمی نیستم که با مشکلات آشنا نباشم. برای کمک به استقلال اهواز آمدم تا شاید بتوانم به وضعیت این تیم بهبود ببخشم.

وی افزود: ریشه‌ام خوزستانی است و پدر، مادر، برادر،خواهر و ... بنده خوزستانی هستند. تنها خودم متولد مشهد بودم و گرنه مابقی خانواده‌ام اهل خوزستان هستند به همین خاطر علاقه زیادی به خوزستان و شهرهای آن دارم. یک ماه قبل و پیش از مسابقه استقلال اهواز در جام حذفی با من تماس گرفتند و در مورد همکاری پیشنهادی مطرح شد. در آن زمان شرایط همکاری به وجود نیامد اما پس از بازی با راه‌آهن بار دیگر با من تماس گرفته شد و برای انجام همکاری توافق کردیم.

سرمربی جدید استقلال اهواز در پاسخ به این سؤال که چطور با وجود این مشکلات مالی پیشنهاد حضور در استقلال اهواز را پذیرفت، گفت: شما می‌دانید خیلی از مسائل در این تیم منظم نیست ما برای انجام ساده‌ترین امور خود هم نظم لازم را نداریم با این وجود امید زیادی دارم که با کمک مالک و مدیرعامل باشگاه این نظم را ایجاد کنیم. بنده از باشگاه خواسته‌ام 10 الی 15 درصد قرارداد بازیکنان پرداخت شود. برخی از بازیکنان در تمرینات حضور ندارند که باید شرایط آنها هم مشخص شود و اگر لازم است به کمیته انضباطی بروند. در لیست استقلال اهواز فقط چند جای خالی داریم و مابقی نفرات با جوان‌ها پر شده است و به هر حال باید این مسائل را بررسی کنیم تا در مورد وضعیت تیم به جمع‌بندی کامل برسیم.

حنطه در مورد اینکه مسئولان این باشگاه اعلام کرده بودند یکشنبه به بازیکنان پول می‌دهند اما این اتفاق نیفتاد، اظهار داشت: از مربیانی نیستم که بخواهم در هر شرایطی و با هر شکلی کار کنم و به مسئولان باشگاه گفته‌ام اگر روزی را برای پرداخت پول تعیین کردند و این مسئله به بازیکنان اعلام شد آنگاه باشگاه بدقولی کرد دیگر نمی‌توانم با آنها همکاری کنم چرا که در این صورت بنده بدقول می‌شوم و حرفم خریدار ندارد. با مشکلات مالی کار سخت می‌شود ما نمی‌توانیم هنگام بازی مغز بازیکنان را عوض کنیم وقتی بازیکن تمرکز ندارد کیفیتش هم پایین می‌آید.

وی در مورد انتقادات شدید سیاوش بختیاری‌زاده و اینکه اعلام کرده او در حد فوتبال خوزستان نیست، تصریح کرد: بختیاری‌زاده از روز اول علیه من مصاحبه کرده و بنده پاسخی ندادم و باز هم سکوت می‌کنم او حتماً مربی خوبی بوده که به عنوان سرمربی استقلال اهواز انتخاب شده است. کارنامه من مشخص است 14 سال در فوتبال فعالیت کردم و به غیر از دو سال که مشکل مالی داشتیم همیشه نتیجه گرفتم. برای سنجش توانایی افراد باید به کارنامه هر کسی نگاه کرد. کارنامه من مشخص است و همیشه تلاش کردم به انتقادات با عملکردم و کارنامه‌ای که دارم پاسخ بدهم. از کرمانشاه تا اراک مربی بودم در تیم‌های ابومسلم، پیام مشهد، تربیت، استقلال اهواز و ... کار کردم. از هر کسی باید به اندازه شخصیتش انتظار داشت.

سرمربی استقلال اهواز در مورد دستیاران خود عنوان کرد، ابراهیم تهامی و سوادکوهی کنار ما هستند، مارتیک خاچاطوریان هم که مدتی در اهواز حضور نداشت قرار است امروز به ایران بازگردد و کارش را ادامه دهد.

وی در مورد اینکه هنوز قراردادش ثبت نشده است عنوان کرد: این مسئله هم به خاطر همان موضوعی است که گفتم و خواسته‌ام ابتدا قول‌هایی که داده‌اند اجرایی شود.

حنطه در پاسخ به این سؤال که گفته می‌شود نبستن قرارداد با او به خاطر عدم فسخ قرارداد با بختیاری‌زاده است، اظهار داشت: این مسائل را از باشگاه بپرسید

وی در مورد اینکه از چه زمانی می‌توانید تأثیر فعالیت‌های او در استقلال اهواز را ببینیم، گفت: فقط یک جلسه در تمرین استقلال حضور داشتم که با 12 بازیکن کار کردم باید مشکلات تیم را حل کنیم و سایر نفرات هم به جمع ما اضافه شود. از هواداران می‌خواهم در این راستا از ما حمایت کند تا استقلال اهواز هر چه زودتر سرپا بایستد. ما کار زیادی داریم باید فعلاً عملکرد بازیکنان را ببینم. تعداد نفرات تیم ما زیاد هستند و بازیکن اضافه در تمرینات زیاد داریم.

سرمربی استقلال اهواز در مورد اینکه آیا به خاطر موضوعاتی مثل دلالی افراد اضافه کنار تیم هستند، عنوان کرد: همانطور که گفتم بنده یک جلسه در تمرین استقلال اهواز بوده‌ام شاید نتوانیم توان فنی بازیکنان را در یک جلسه بسنجیم باید منتظر تمرینات آینده بمانیم تا کیفیت بازیکنان به طور دقیق مشخص شود اما در تمرین اول برخی از نفرات در حد استقلال اهواز نبودند.

وی در مورد اینکه سیاوش بختیاری‌زاده اعتقاد زیادی به توان فنی برادران میردورقی داشت و آیا او هم چنین نظری دارد، عنوان کرد: کاری ندارم چه کسی پشت کدام بازیکن است و چه کسی مورد حمایت قرار می‌گیرد مربی هستم که هیچ وقت با بازیکن سفارشی کار نکرده‌ام. اگر بازیکنان از لحاظ فوتبالی جواب بدهند از آنها استفاده می‌کنم والا کسی که در حد 11 بازیکن اصلی نباشد در بین آنها قرار نمی‌گیرد اگر در سطح 18 نفر لیست هر بازی نباشد از این لیست هم کنار می‌رود و اگر در سطح لیست 25 نفره باشگاه نباشد مطمئناً از این لیست هم خارج خواهد شد تنها معیار و ملاک ما مسائل فنی است.

حنطه در پایان در مورد وضعیت محمد غلامی، قزلگچی، شاهین مجیدی و فرزاد آشوبی که مدتی از تمرینات دور بودند، عنوان کرد: آشوبی و مجیدی به تمرینات بازگشتند اما باید در مورد افراد دیگر هم از لحاظ انضباطی و هم از جوانب دیگر موضوعشان را بررسی کنیم و به نتیجه نهایی برسیم.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس