کد خبر 486617
تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۳

شهردار تهران با اشاره به احداث نخستین بیمارستان تخصصی و هسته‌ای کشور در بوستان ولایت گفت: بر اساس توافق صورت گرفته شده زمین این بیمارستان توسط شهرداری،‌نیروی متخصص از سوی وزارت بهداشت و تجهیزات توسط سازمان انرژی هسته‌ای تأمین می‌شود.

 به گزارش مشرق، محمدباقر قالیباف شهردار تهران در آئین امضای تفاهم‌نامه ساخت نخستین بیمارستان هسته‌ای کشور اظهار داشت: امروز روز خوشی برای بنده است از چند جهت.

وی تصریح کرد: انسان وقتی جای توفیق خدمت پیدا می‌کند و با خرد جمعی برنامه‌ها را تنظیم و در آن مسیر حرکت و شاهد تحقق آنها می‌شود، بسیار خرسند و خوشحال می‌شود و بنده نیز خوشحال هستم که توفیق خدمت به شهروندان را پیدا کرده‌ام.

قالیباف خاطر نشان کرد: روزی که توفیق خدمت در شهرداری را پیدا کردم و پس از استفاده از تجربیات و دانش گذشته چند موضوع مهم را به عنوان اهداف اصلی در شهرداری مشخص کردم.

وی تصریح کرد: در همین راستا در شهرداری تأکید داشتم که کارهای روزانه مردم در شهر اعم از حمل و نقل، توسعه فضای سبز، نظافت و ... به صورت روزانه و به نحو مطلوب در شهر انجام شود و بر همین اساس توصیه جدی را مبنی بر اینکه فاصله شمال و جنوب زیاد نشود را به همکاران خود داشتم و امروز خوشحالیم و خدا را شاکریم که نه تنها فاصله شمال و جنوب بیشتر نشده بلکه کاهش نیز پیدا کرده است.

شهردار تهران بیان داشت: اقدامات دیگری با هدف ارتقاء‌ کمی و کیفی شهر در دستور کار مدیریت شهری قرار گرفت که تمامی این اقدامات با الویت جنوب شهر صورت گرفته است.

قالیباف به محلات شهر تهران اشاره کرد و گفت: هم اکنون 375 محله با مدیریت شورایاران و فعالیت سراهای محلات کارهای روزانه خود را انجام می‌دهند ضمن اینکه تبدیل شدن شهر تهران به عنوان یک شهر جهانی اقدام دیگر شهرداری بوده و مفتخریم که مدیریت شهری توانسته است جایزه‌ها را پس از یکدیگر برای شهر تهران کسب کنند.

وی همچنین به طرح جامع در شهر تهران اشاره کرد و گفت:‌در سال 89 این طرح به تصویب رسید و مدیریت شهری بر اساس یک برنامه پیش‌بینی شده حرکت خود را آغاز کرده است و امروز توفیق داریم در جنوب شهر تهران و در یک قطعه زمین 300 هکتاری با شرایط قابل قبول و دسترسی آسان نخستین بیمارستان هسته‌ای کشور را احداث کنیم.

شهردار تهران تصریح کرد: نخستین بیمارستان تخصصی و هسته‌ای کشور با همکاری مدیریت شهری و دولت احداث خواهد شد و امیدواریم پس از امضا این تفاهم‌نامه به سرعت توافقات اجرایی این پروژه عملیاتی شود و تا پایان سال این اتفاق صورت بگیرد.

قالیباف تصریح کرد: تمامی برنامه‌های این پروژه با همکاری دولت و شهرداری انجام می‌پذیرد.

وی تأکید کرد: به زودی فاز دوم بوستان ولایت نیز توسط مدیریت شهری انجام خواهد گرفت ضمن اینکه زمین و مجوزهای ساخت بیمارستان هسته‌ای کشور توسط شهرداری تهران نیروهای متخصص توسط وزارت بهداشت و تجهیزات بیمارستان توسط سازمان انرژی هسته‌ای تأمین خواهد شد.

قالیباف تأکید کرد: ما یکی از بهترین بوستان‌های خود برای احداث نخستین بیمارستان تخصصی و هسته‌ای کشور در نظر گرفته‌ایم و آقای مازیار حسینی مجری طرح در این پروژه خواهد بود.

شهردار تهران در پایان خاطر نشان کرد: بر اساس توافق صورت گرفته بخشی از هزینه‌ها و تجهیزات توسط دولت و سازمان انرژی هسته‌ای تأمین خواهد شد ضمن اینکه این بیمارستان به صورت هیأت امنایی اداره می‌شود.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس