کد خبر 486115
تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۹

سرمربی سابق ر‌ئال‌ ماد‌رید در مورد رابطه گرت بیل و کریستیانو رونالدو صحبت کرد.

به‌ گزارش ‌مشرق، مارکا نوشت: اگر مرد آرامی در دنیا وجود داشته باشد، آن کسی نیست جز کارلو آنچلوتی. کسی که نشان داده است می‌تواند شرایط بحرانی را به خوبی کنترل کند.

او در واکنش به اظهارات جاناتان بارنت، مدیر برنامه‌های گرت بیل که باعث شد برخی از رسانه‌ها به وجود رابطه بد میان بیل و رونالدو بپردازند، گفت: فقط می‌توانم بگویم میان این دو بازیکن احترام دو طرفه‌ای وجود دارد. عقایدی که دیگران مطرح می‌کنند، به هیچ وجه بر آنها تاثیری نمی‌گذارد. اگر کسی شکی دارد، برود از هم تیمی‌های بیل و رونالدو بپرسد که چه احترامی میان این دو نفر وجود دارد. پس از انجام این کار متوجه می‌شوید این سخنان، بی‌اساس هستند.

جاناتان بارنت، چند هفته‌ پیش در مصاحبه‌ای درباره بیل به طور مستقیم به رونالدو اشاره کرد و گفت: «گرت نمی‌خواهد بهترین مدل جهان یا بهترین فروشنده لباس زیر شود.» این سخنان باعث شد که دیگران احساس کنند در میان رونالدو و بیل مشکلی وجود دارد.

آنچلوتی که دو فصل را در کنار این دو بازیکن سپری کرده است، در این خصوص هم گفت: فکر نمی‌کنم این سخنان در رابطه رونالدو اثرگذار باشد و به عنوان سرمربی پیشین این دو بازیکن، می‌توانم بگویم هیچ مساله‌ای بر روی کار آنها تاثیرگذار نیست و میان آنان هیچ مشکلی وجود ندارد.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس