کد خبر 486695
تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۶

سرمربی ایتالیایی پیشین رئال‌مادرید به صورت غیرمستقیم به بی‌میلی خود برای هدایت باواریایی‌ها اشاره کرد.

به گزارش مشرق، کارلو آنچلوتی، یکی از مربیانی که نامش در فهرست گزینه‌های احتمالی جانشینی پپ گواردیولا روی نیمکت بایرن‌مونیخ دیده می‌شود، عنوان کرد که نبود رقیبی جدی برای باواریایی‌ها در بوندس‌لیگا از جذابیت این لیگ کاسته و به همین دلیل لذت بردن از تماشای بازی بایرن‌مونیخ را برای او سخت کرده است.

آنچلوتی از پایان فصل گذشته بیکار بوده است و با توجه به خودداری پپ گواردیولا از مذاکره با بایرن‌مونیخ برای تمدید قراردادش که در پایان این فصل منقضی می‌شود، مربی ایتالیایی پیشین کهکشانی‌ها به عنوان یکی از گزینه‌های هدایت باواریایی‌ها محسوب می‌شود، کاری که ظاهراً خودش به آن علاقه‌ ندارد.

آنچلوتی در این خصوص به نشریه گاتزتا دلواسپورت گفت: بایرن بدون اینکه حتی لازم باشد دست‌های خود را از جیبش خارج کند، قهرمان بوندس‌لیگا خواهد شد. باید اعتراف کنم که من نمی‌توانم از تماشای بازی‌های بایرن‌مونیخ لذت ببرم. در بوندس‌لیگا عملاً هیچ تیمی نمی‌تواند با بایرن‌مونیخ رقابت کند.

آنچلوتی پیش از این اعلام کرده بود که قصد دارد در آینده‌ای نزدیک به دنیای مربیگری بازگردد. او حالا می‌گوید که ترجیح می‌دهد مربیگری را در رده باشگاهی از سر بگیرد نه در تیم‌های ملی. کارلتو تأکید کرد: من دوست دارم هر روز در زمین بازی حضور و با بازیکنانم ارتباط نزدیک داشته باشم.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس