کد خبر 485482
تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۱

باشگاه منچستریونایتد خود را آماده ارائه پیشنهادی قابل‌توجه به مهاجم پیشین خود می‌کند.

به گزارش مشرق، در یک‌ سال اخیر شایعه بازگشت کریستیانو رونالدو به منچستریونایتد بارها بر سر زبان‌ها افتاده و با وجود اینکه ستاره پرتغالی رئال‌مارید اخیراً در اظهارنظری عنوان کرد قصد ترک این باشگاه اسپانیایی را ندارد، اما ظاهراً شیاطین سرخ همچنان امیدوار به جذب مهاجم پیشین خود هستند.

نشریه «میرر» انگلیس اخیراً گزارش داده بود که فن‌خال از سران باشگاه منچستریونایتد خواسته مذاکره با ستاره‌ بزرگ مدنظرش را سرعت ببخشند. حالا خبر می‌رسد که ستاره موردنظر منچستری‌ها، کریستیانو رونالدو است که بین سال‌های 2003 تا 2009 و پیش از پیوستن به رئال‌مادرید در این تیم عضویت داشت.

نشریه «میرر» امروز گزارش داد که منچستریونایتد خود را آماده پیشنهادی 125 میلیون یورویی به ستاره پرتغالی کهکشانی‌‌ها در تابستان آینده (2016) می‌کند.

لوئیز فن‌خال در حالی خواهان سرعت بخشیدن به مذاکرات با رونالدو شده که می‌داند در صورت تعلل، باشگاه ثروتمندی همچون پاری‌سن‌ژرمن توانایی جذب رونالدوی 30 ساله را دارد که آنها هم به کریس به چشم گزینه‌ای برای جانشینی زلاتان ابراهیموویچ در پایان فصل جاری نگاه می‌کنند. گفته می‌شود ستاره سوئدی PSG در پایان فصل جاری راهی آمریکا می‌شود.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس