کد خبر 485040
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۰

به اعتقاد سرمربی اسپانیایی رئال‌مادرید، میهمان بازی بزرگ ورزشگاه پارک‌دوپرنس نمایش فوق‌العاده خوبی ارائه کرد.

به گزارش مشرق، رافائل بنیتس، سرمربی رئال‌مادرید تساوی بدون گل تیمش در خانه پاری‌سن‌ژرمن در بزرگ‌ترین بازی شب دوم هفته سوم مرحله گروهی فصل جاری لیگ‌قهرمانان را حاصل نمایش شگفت‌انگیز شاگردانش دانست.

وی اظهار داشت: همه آنچه برای کسب پیروزی لازم بود را انجام دادیم. نه خوب بلکه شگفت‌انگیز بودیم. هیچ‌گونه قصوری مرتکب نشدیم. ما یک تیم خوب را تحت‌تاثیر خود قرار دادیم، نسبت به آن‌ها فرصت‌های بیشتری داشتیم و بازی تحت کنترل رئال بود . بیش از میزبان شوت زدیم و پرس کردیم.از این شیوه بازی رضایت کامل دارم.

او ادامه داد: وقتی حریف حمله می‌کرد، ما هم هجوم می‌آوردیم و هنگام فرو رفتن پاریسی‌ها در لاک دفاعی، رئال هم در فاز تدافعی قدرت خود را نشان می‌داد. با قدرت به سمت دروازه آنها هجوم می‌آوردیم. با لوکاس، خسه، رونالدو و ایسکو توان تهاجمی خودمان را به رخ کشیدیم. برنامه‌ریزی شده پیش رفتیم و هر چند در برخی فاکتورهای تهاجمی و دفاعی ضعف داشتیم اما در مجموع از عملکرد شگفت‌انگیزمان راضی هستم.

بنیتس درباره بازی ندادن به کواچیچ، دلیل خاص خود را آورد و گفت: او کمی مصدوم بودم و نخواستم روی سلامتی‌اش ریسک کنم. با این لشکر آسیب‌دیده شرایط خوبی نداریم اما باید مثبت فکرکنیم و جلو برویم. جوانان خوب و آینده‌دار روی نیمکت، نیازها را تامین می‌کنند و با اشتیاقشان به رئال عمق می‌دهند.نمایش مناسب خسه و لوکاس واسکز در این بازی حرف مرا ثابت می‌کند.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس