کد خبر 489386
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۵

برخی رسانه‌ها می‌گویند تابستان آینده مهاجم سوئدی تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن بازی در لیگ برتر انگلیس را با حضور در منچستریونایتد تجربه خواهدکرد.

به گزارش مشرق، وضعیت قرارداد زلاتان ایبراهیموویچ در تیم قهرمان فصل گذشته لیگ فوتبال فرانسه هم اکنون به سوژه‌ای داغ برای رسانه‌ها تبدیل شده است. نشریات معتبر اروپایی در این مورد همه روزه گزارشاتی منتشر می‌کنند.

بعد از آنکه هفته گذشته مینو رایولا، مدیر برنامه وی در مورد موکلش صحبت‌های بر زبان آورد، برشمار مقالات و گزارشات افزوده شد.

در این ارتباط چند روزنامه انگلیسی و فرانسوی گزارش کردند گلزن 34 ساله قراردادش را با پاریسی‌ها تمدید نخواهد کرد و در پایان فصل که دوره همکاری 4 ساله‌اش با تیم تحت امر لوران بلان به اتمام خواهد رسید، ‌راهی فوتبال جزیره خواهد شد.

مطابق این اخبار، مقصد بعدی وی منچستریونایتد خواهد بود. ظاهرا «لویی فان‌خال»، سرمربی هلندی شیاطین سرخ از طریق یک نماینده ویژه به اطلاع گلزن قهار سوئدی رسانده که بسیار به همکاری مشترک علاقمند است.

«ایبرا» تاکنون بازی در لیگ‌های سوئد، هلند، ایتالیا ، اسپانیا و فرانسه را از طریق همراهی در تیم‌های مالمو، آژاکس آمستردام، یوونتوس، اینترمیلان، آ.ث میلان،‌بارسلونا و پاری‌سن‌ژرمن را کسب کرده است. البته در کارنامه‌اش جای خالی حضور در 2 لیگ معتبر برتر انگلیس و بوندس‌لیگا آلمان به چشم می‌خورد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس