کد خبر 484987
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۴ - ۰۱:۲۱

به بهانه اعلام لیست ۲۳ بازیکن کاندیدای جایزه توپ طلا ۲۰۱۵، در این گزارش نگاهی به مهاجمان برتر حال حاضر قاره سبز که رقیبان اصلی رونالدو و مسی می‌اندازیم.

به گزارش مشرق، پس از آنکه کریستیانو رونالدو به عنوان بهترین گلزن اروپا کفش طلای چهارم خود را گرفت حال نوبت جایزه توپ طلا 2015 رسیده که مهاجمان حال حاضر جهان برای رسیدن به آن رقابت سختی دارند.

رونالدو ستاره و گلزن اسطوره‌ای کهکشانی‌ها در یک مصاحبه جنجالی که پیش از این انجام داده بود و گفته بود: با وجود اینکه مسی به خاطر مصدومیت از میادین دور است به این معنی نیست که کار من برای بدست آوردن توپ طلا آسان شده است بلکه من حریفان سرسخت دیگری را هم دارم!

رونالدو و مسی که از سال 2008 تا کنون بدون اینکه رقیبی داشته باشند در حال جدال برای کسب جایزه توپ طلا بودند که در این 7 سال 4 بار مسی موفق شده توپ طلا را کسب کند و در مقابل رونالدو 3 بار این جایزه را کسب کرده است، تاکنون شواهد دلالت بر آن دارد که مسی توپ طلای پنجم خود را بدست خواهد آورد.

حال آیا سخنان اخیر رونالدو درباره اینکه در صورت غیاب مسی هم رقابت برای بدست آوردن توپ طلا شدید است درست است یا نه؟ پاسخ این سوال را این فیلم می‌دهد که برترین مهاجمان این فصل قاره سبز را با آمار گل‌های زده و میانگین گلزنی‌شان مشخص می‌کند.

{$sepehr_media_1201988_400_300}

دانلود

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس