مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شیراز با بیان این که اُف بر مسئولینی که مسبب قدم نهادن وی در سومین حرم اهل بیت شده اند، گفت: مگر سیاست های مستکبرانه انگلیس و دشمنی های دولتمردان پلید این کشور پایان پذیرفته یا تغییر کرده؟

به گزارش مشرق، عباس توانا، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شیراز با اشاره به سفر جک استراو به سومین حرم اهل بیت (ع) گفت: باعث تاسف بسیار است که در شب تاسوعای حسینی خبری ناگوار، خشممان نسبت به یزیدیان زمانه را فزونی بخشید.

وی ادامه داد: حضور سمبل و نماد استکبار پیر، جرثومه دشمنی علیه ایران، عامل و آمر فتنه های علیه کشور موضوعی نیست که به سادگی بتوان از آن گذشت.

توانا بیان داشت: ننگ بر مسئولینی باد که هیچ توجهی به نفوذ دشمن ندارند. خوش خیالی است اگر سفر جک استراو را صرفا توریستی بدانیم. سفر جک استراو تروریستی است نه توریستی؛ سفر این کوچکمرد جلوه آشکار دست چدنی است که با دستکش مخملی پوشانده شده است.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شیراز اضافه کرد: این آقای وزیر اسبق روباه پیر، عاشورا و تاسوعای ۸۸ در پی تئوریزه کردن براندازی جمهوری اسلامی در خیابان های کشور بوده، حالا در همان خیابان ها جسارت قدم زدن پیدا کرده است.

وی با بیان این که اُف بر مسئولینی که مسبب قدم نهادن وی در سومین حرم اهل بیت شده اند، ادامه داد: مگر سیاست های مستکبرانه انگلیس و دشمنی های دولتمردان پلید این کشور پایان پذیرفته یا تغییر کرده؟

توانا با اشاره به این که انگلیس هر روز یک بهانه دشمنی می تراشند، افزود: سال ۸۸ با دخالت مستقیم در سرنوشت کشور خیانت های جبران ناپذیری را به بدنه جوان کشور وارد کردند حالا چه شده که دولتمردان ما خون شهدای فتنه را فراموش کرده اند؟ آقای استراو اگر می خواهد ایران بیاید، ابتدا باید پاسخگوی جنایات و بی احترامی مکررش باشد؛ وی ابتدا بخاطر بی احترامی هایش در سال ۸۲ مجازات شود.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شیراز گفت: آقای روحانی در سال ۸۲ نماینده ملت بوده که جک استراو آن بی احترامی را انجام داد؛ جک استراو حالا نیز باید از ملت عذرخواهی کند نه اینکه کل قوای ملت آماده باش مهیا کردن امکانات بهتر سفر عامل نفوذ گردد.

وی با بیان این که ساده انگاری است بگوییم سفر وزیر اسبق روباه پیر به ایران فقط و فقط توریستی است، اضافه کرد: آقایان دیپلماسی که بهتر از هرکسی معنی این سفر ننگین را می دانند!

توانا با اشاره به این که عده ای آقایان خودفروخته به دنبال مهیای حضور وی در دانشگاه هستند، بیان داشت: مگر غیرت ایرانی در رگ جوانان این مرز و بوم نباشد که عامل سرقت علمی به دانشگاه راه یابد. عزاداران حسینی تاب مشاهده حامیان شمر زمانه را نخواهند داشت.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شیراز با بیان این که یقینا اگر قصد حضور در دانشگاه داشته باشد، جوانان انقلابی عزادار عاشورای حسینی نخواهند گذاشت روز آرامی را پشت سر گذارند، گفت: لعنت خدا بر یزیدیان زمانه و وای بر کسانی که قدم زدن با این لشکریان یزید را افتخار می دانند. دانشگاه شیراز همچنین میدانی نخواهد بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 12
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 11
  • ۰۴:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۱
    0 0
    با مهمان در خانه خودمان بی حرمتی کنیم؟ اون هم یه جورایی زایر امام حسین است.
  • امیر پاشا ۰۹:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۱
    0 0
    شیر مادرانتان حلالتان باد
  • ۱۰:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۱
    0 0
    احسنت
  • ۱۰:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۱
    0 0
    شمر نه مهمان ماست نه زائر امام حسین علیه السلام
  • ۱۱:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۱
    0 0
    یکی نیست بگه تو چیکاره ی مملکتی که اینطوری اظهار نظر میکنی؟؟؟؟؟
  • ۱۲:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۱
    0 0
    چی شنیدم؟ مطمئن باشید اگر کوتاه بیایید مشمول الذمه اید اگر خوب اطلاع رسانی کنید مردم هم با شما همصدا خواهند شد!
  • ۱۳:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۱
    0 0
    برو بابا! پروژه نفوذ را نمیبینی؟ مثل ببعی نباشیم!
  • مهدی ۱۳:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۱
    0 0
    مهمانی که حرمت میزبان رو نگه نداره, خونش گردن خودشه! ... یه بار اون مصاحبه معروف و قصه تماس تلفنی با کمال خرازی در سرویس یهداشتی را مطالعه بفرمایید و بعد اظهار نظر کنید.
  • علی ۱۳:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۱
    0 0
    اسلام چقدر از ساده لوح هایی مثل شما ضربه خورده
  • ۱۳:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۱
    0 0
    لطف کن چرت نگو .....دشمن امام حسین وشیعیانش زایز اون به حساب نمیاد......
  • ۰۱:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۲
    0 0
    دانشجویان شیراز رصد كنند و اطلاع رسانی كنند كی و كجا قراره این مرتیكه عوضی با دانشگاهیا جلسه داشته باشه تا از خجالتش در بیایم.
  • ۰۱:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۲
    0 0
    ماشاءالله به دانشجویان باغیرت شیراز. این استراو جنایتکاره مهمان نیست. استراو یکی از مهره ها و عوامل انگلیسی شیطان بزرگ برای فریب دادن ملت ایرانه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس