کد خبر 485277
تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۴ - ۰۲:۵۰

نتایج یک نظرسنجی در روسیه نشان می دهد ۹۰ درصد شهروندان این کشور حمله به پایگاه های گروهک تروریستی داعش در سوریه را تایید می کنند.

به گزارش مشرق به نقل از خبرگزاری آلمان، مرکز نظرسنجی دولتی روسیه «فزیوم» در مسکو اعلام کرد: ۸۹.۹ درصد از کسانی که در این نظرسنجی شرکت کردند رویکرد پوتین در قبال حملات هوایی علیه گروهک داعش در سوریه را تایید می کنند.

این در حالی است که در نظرسنجی سابق ۸۹.۱ درصد از شهروندان روس موافق رویکرد پوتین بودند. روسیه از ۳۰ سپتامبر حملات هوایی دقیق خود را به مواضع داعش در سوریه را آغاز کرده است.

به گزارش وزارت دفاع روسیه هواپیماهای روسی کارخانه تولید موارد منفجره، مرکز فرماندهی و انبار مهمات تروریست ها را بمباران کرده اند. بر این اساس اهداف بر اساس داده های سرویس های اطلاعاتی روسیه و سوریه از جمله از طریق شناسایی هوایی انتخاب می شوند.

در همین حال ریاض حداد، سفیر سوریه در روسیه تائید کرد که حملات هوایی فقط علیه گروه های مسلح تروریستی صورت می گیرد و هدف آنها معارضان یا افراد غیر نظامی نیست. به گفته حداد، ارتش سوریه درباره مختصات محل های استقرار تروریست ها، اطلاعات دقیق در اختیار دارد.

 از سوی دیگر بشار اسد رئیس جمهوری سوریه با بیان این که عملیات هوایی روسیه در سوریه در چارچوب قانون بین‌الملل است، گفت که سرکوب تروریسم مقدمه راه حل سیاسی برای حل بحران است.


منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • حقیقت بین ۰۱:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۲
    0 0
    مردم روسیه یکی از بافرهنگ ترین و آگاهانه ترین مردم در امور سیاسی هستند یادتان میاد پس از پیروزی حزب الله در جنگ 33 روزه در سال 2006 روسها فریاد حزب الله حزب الله سر می دادند ؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس