کد خبر 484882
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۴

رئیس جمهوری ترکیه طی تماس با همتای روسی خود، موضوع سفر بشار اسد به مسکو را مورد بحث و بررسی قرار داد.

به گزارش مشرق به نقل از روسیا الیوم، رجب طیب اردوغان، رئیس جمهوری ترکیه برای بحث و بررسی در مورد سفر روز گذشته همتای سوری خود به مسکو، با ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه گفتگویی تلفنی انجام داد.

این در حالی است که احمد داوداوغلو، نخست‌وزیر ترکیه پس از انتشار خبر دیدار اسد از مسکو، در سخنانی گفت که «ای کاش اسد برای همیشه در روسیه باقی می‌ماند».

ترکیه پیشتر نیز اعلام کرده بود در صورتی با راه‌حل سیاسی و مرحله انتقالی در سوریه موافقت می‌کند که متضمن کنار رفتن اسد از قدرت طی مدت کوتاهی باشد.

پیش از ظهر امروز بود که دمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین اعلام کرد بشار اسد، رئیس جمهوری سوریه روز گذشته (سه‌شنبه) با سفر به مسکو با همتای روسی خود و مقامات عالی‌رتبه روسی دیدار و در مورد وضعیت سوریه و ادامه عملیات نظامی روسیه علیه گروه‌های تروریستی در کشورش گفتگو کرد.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۸:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۹
    0 0
    اردوغان و داود اوغلو باید برای همیشه ترکیه را ترک کنند تا ملت ترکیه نفس راحتی بکشند
  • ۱۹:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۹
    0 0
    باید اول میومد ایران
  • علي ۱۹:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۹
    0 0
    حداقل تا الان پوتين روي حرفش ايستاده همين كه اشغالدان يعني اردوغان به التماس افتاده يعني سوريه روبه پيروزي است
  • ۰۱:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۳۰
    0 0
    "ترکیه پیشتر نیز اعلام کرده بود در صورتی با راه‌حل سیاسی و مرحله انتقالی در سوریه موافقت می‌کند که متضمن کنار رفتن اسد از قدرت طی مدت کوتاهی باشد"!!!ترکیه غلط کرده!!! چه ایران چه ترکیه و چه هیج کشور دیگه ای حق انتخاب بجای مردم سوریه رو ندراه!! ولی تصمیم ایران در مقابله با هجوم تروریستا به سوریه الان ثابت شده که درست بوده ودیگه حتی امریکا هم میدونه نمیتونه حرفی بزنه!! که اگه ایران نبود سگ هار غربی ها تا حالا خودشونم تیکه \اره کرده بود چه برسه به سوریه هر چند الانشم کم صدمه ندیده سوریه!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس