اکران انیمیشن شاهزاده روم از روز 13 آبان آغاز خواهد شد.

به گزارش مشرق،  حامد جعفری تهیه کننده این انیمیشن ضمن اعلام این خبر در جمع خبرنگاران گفت: انیمیشن ما در حدود 15 ماه و با هزینه ای نزدیک به دو میلیارد تومان تهیه شده است که برابر با پایین ترین قیمت تولید انیمیشن در دنیاست. همچنان که مدت زمان تولیدش هم تقریباً نصف مدت زمان تولید انیمیشن های اینچنینی است.

وی افزود: در این پروژه سعی کردیم بهترین ظرفیت را برای انیمیشن ایجاد کنیم به طوری که اثرمان محتوای خوبی داشته باشد و توجه و حواس ها را به سمت این حوزه اثرگذار جلب کنیم تا مسئولان هم در این راستا دغدغه پیدا کنند.

آغاز اکران انیمیشن «شاهزاده روم» از 13 آبان + فیلم

جعفری ادامه داد: هزینه شاهزاده روم که مدیریت دوبلاژ آن را ناصر طهماسب برعهده داشت، بر اساس پیش فروش نسخه عربی فیلم و بودجه مؤسسه تولید کننده و علاقه مندان به سرمایه گذاری در این حیطه تامین شد و افتخارمان این است که از هیچ نهادی در این زمینه کمک نگرفتیم «شاهزاده روم» قصه عاشقی و دلدادگی بانویی پاکدامن و مسیحی از سلاله یشوعا از حواریون حضرت مسیح(ع) است که با مردی از نوادگان پیامبر اسلام حضرت محمد(ص) ازدواج می‌کند و ثمره این ازدواج فرزندی نیک سرشت است که در آینده‌ای نزدیک، جهان را پر از عدل و داد خواهد کرد.

این خلاصه‌ای برای انیمیشنی شریف از قصه‌ی زیبای ازدواج نرجس خاتون مادر امام زمان‌ (عج) است. فیلم سینمایی انیمیشن «شاهزاده روم» به کارگردانی هادی محمدیان و تهیه کنندگی حامد جعفری ساخته شده است و قرار است از 13 آبان‌ماه در گروه سینمایی آزاد اکران شود.

{$sepehr_media_1200915_400_300}

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس