کد خبر 484606
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۵

بعد از اینکه مسعود عنایت، رئیس دپارتمان داوری گفته بود اعتراض باشگاه استقلال را بررسی می کند تصور می شد داور دیدار این تیم با استقلال خوزستان تغییر می کند.

به گزارش مشرق، اما این تصور غلط از آب درآمد و یدالله جهانبازی دیدار دو تیم را سوت خواهد زد.

بعد از این اتفاق کمیته داوران صحبتی با باشگاه استقلال داشته است. در مذاکرات شفاهی این طور آمده که کمیته داوران اصلا به دنبال لج بازی با باشگاه استقلال نبوده و اصلا در جریان تنش های ایجاد شده بین یدالله جهانبازی و هم چنین منصور پورحیدری نبوده است. ضمن اینکه داور بازی می گوید او اصلا علیه باشگاه استقلال موضع منفی نگرفته و فقط در صحبت هایی که با یکی از خبرنگاران داشته صحبت خبرنگار مبنی بر اینکه تا به این جای کار اشتباهات داوری بیشتر به ضرر پرسپولیس بوده تا استقلال تایید کرده است و از این تایید نیت سویی نداشته است.

البته حمله منصور پورحیدری به یدالله جهانبازی واکنش این داور را به همراه داشته که کمیته داوران می گوید این یک بحث شخصی است و منصور پورحیدری هم در مجادله حرمت داور را نگه نداشته است. از سویی کمیته داوران تاکید کرده همه رفتارهای یدالله جهانبازی را در این دیدار زیر نظر می گیرد.داور بازی هم اعلام داشته بدون هیچ ذهنیتی این بازی را سوت خواهد زد.

فارغ از بحث های رد و بدل شده باید گفت که از ابتدا هم مشخص بود که کمیته داوران داور بازی را تغییر نخواهد داد چون اگر این کار را می کرد تغییر داور در لیگ برتر باب می شد.
منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس