کد خبر 481904
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۴

سرمربی تیم ذوب‌آهن گفت: تیمی فوق‌العاده هستیم که در مواقع خاص عالی نتیجه می‌گیریم.

به گزارش مشرق، یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از دیدار هفته هشتم تیمش برابر سایپا اظهار داشت: فرارسیدن محرم و درگذشت هادی نوروزی را تسلیت می‌گویم. درگذشت نوروزی داغ بزرگی در دل ما به جای گذاشت و به خانواده‌اش می‌گویم که ما را در غم خود شریک بدانند. همچنین به تیم امید به خاطر قهرمانی در غرب آسیا تبریک گفته و به کادر فنی این تیم خسته نباشید می‌گویم. از استعفای خاکپور ناراحت شدم و امیدوارم تجدید نظر کند و برگردد.

وی با اشاره به دیدار فردا افزود: بازی فردا مهم و حساس است. شرایط ما شاید شرایط خیلی خوبی نباشد چرا که 8 بازیکن را در اختیار نداشتیم، سه بازیکن روز گذشته به ما اضافه شدند و قرار است امروز نیز چند بازیکن اضافه شوند. مهرداد قنبری نیز مصدوم بود. شرایط ما به لحاظ هماهنگی شاید زیاد خوب نباشد اما انگیزه خوبی داریم.

سرمربی ذوب‌آهن تصریح کرد: وقتی می‌گویم تیم خوبی داریم منظورم مجموعه ذوب آهن است که از هیئت مدیره و مدیرعامل تلاش می‌کنند تا تیم خوبی تشکیل دهند. فردا مقابل تیمی بازی داریم که تلفیقی از بازیکنان جوان و با تجربه را دارد و فکر می‌کنم با این شرایط بازی سخت و دشواری داریم.

وی خاطرنشان کرد: سعی می‌کنیم از موجودی‌هایمان استفاده کنیم. خوشبختانه در تعطیلات قاسم حدادی‌فر و کاوه رضایی به ما اضافه شدند و خوشحالم که در این دیدار آنها را داریم. امیدوارم فردا از نظر کیفی بازی خوبی را شاهد باشیم.

گل‌محمدی در خصوص اینکه فکر می‌کند فردا تیمش چه نتیجه‌ای کسب کند و  اینکه ذوب آهن تیم کاملا غیرقابل پیش‌بینی است گفت: فوتبال غیرقابل پیش‌بینی است و نمی‌شود مثلا گفت ذوب‌آهن حتما باید استقلال اهواز راشکست می‌داده است. نبود بازیکنان ملی‌پوش می‌تواند کمی از نظر هماهنگی ما را دچار مشکل کند اما بچه‌های ما کوهی از انگیزه هستند و ما ثابت کردیم که تیمی فوق‌العاده هستیم که در مواقع خاص عالی نتیجه می‌گیریم.

وی در خصوص ا ینکه آیا قرار است به جای مهرداد قنبری مصدوم در پست دفاع چپ بازیکن جدیدی جذب شود گفت: فعلا قرار نیست این اتفاق بیفتد. ولید اسماعیل بازیکن تیم ملی لبنان را داریم که بازیکن خوبی است.

گل‌محمدی در پایان در خصوص اینکه چرا در نظرسنجی برنامه 90 به عنوان بهترین مدافع وسط بعد از انقلاب انتخاب نشده است گفت: رای مردم برای ما قابل احترام است و آنها بهترین قاضی‌ هستند. باید به پنجعلی تبریک بگویم که چنین عنوانی را کسب کرد حتما حقش بوده که این عنوان را به دست بیاورد. از همه کسانی که در نظرسنجی به من رای دادند تشکر می‌کنم.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس