کد خبر 481111
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۲

مدافع تیم ملی فوتبال ایران گفت: برای بازی‌های بهتر نیاز به اعتماد به نفس و زمان بیشتری داریم.

به گزارش مشرق، پژمان منتظری پس از تساوی یک بر یک مقابل ژاپن در جمع خبرنگاران گفت: خوب بازی کردیم و می‌توانستیم بهتر هم باشیم ما برای بهتر شدن نیاز به زمان و اعتماد به نفس بیشتری داریم و اینکه بازی‌های دوستانه بیشتری هم انجام دهیم.

وی ادامه داد: متاسفانه نمی‌توانیم بازی‌های دوستانه زیادی داشته باشیم ما مقابل شیلی و سوئد هم بازی کردیم وقتی مقابل سوئد موقعیت گل ایجاد می‌کنیم می‌توانیم با ژاپن بهتر بازی کنیم اما به شرط آنکه بازی‌های دوستانه بیشتر داشته باشیم.

مدافع تیم ملی درباره اینکه چرا باید از دیدن ژاپن در ورزشگاه آزادی ذوق کنیم گفت: ژاپن بازیکنان خوبی دارد و همه می‌دانیم که بازیکنان آنها در چه تیم‌هایی بازی می‌کنند و ملی‌پوشان ما در چه تیم‌هایی هستند ما با این حال بهتر از آنها بودیم و ژاپن منتظر حمله ما بود تا ضدحمله بزند و توانایی این را نداشت که بازی را در دست بگیرد.

وی ادامه داد: اگر ما اعتماد به نفس بیشتری داشته باشیم که این اعتماد به نفس با بازی‌های دوستانه به دست می‌آید بهتر خواهیم شد زمان اردوهای تیم ملی کم است و وقتی 4 روز زودتر به اردو می‌رویم برخی اعتراض می‌کنند در حالی که ما نیاز به این اردوها داریم در زمان بازی‌های بین‌المللی که همه جا فوتبال باشگاهی تعطیل است.

وی در مورد دیدار با عمان گفت: در آن مسابقه روز بد ما و روز خوب عمان بود هوا هم شرجی بود آن مسابقه توانایی ایران نبود بلکه این مسابقه توانایی‌های تیم ملی ما را نشان داد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس