کد خبر 480787
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۵

تیم ملی فوتبال ایران امروز و از ساعت ۱۷ در دیداری دوستانه به مصاف تیم ملی ژاپن می‌رود؛ کی‌روش در ترکیب اولیه خود سعید عزت‌الهی جوان را جانشین آندرانیک تیموریان کاپیتان تیم خود کرده است.

به گزارش مشرق، ترکیب اولیه تیم ملی را کارلوس کی‌روش اعلام کرد. وی پیش‌تر گفته بود که در بازی با ژاپن به جوان‌های تیم ملی فرصت می‌دهد، او در ترکیب اولیه خود سعید عزت‌الهی جوان را جانشین آندرانیک تیموریان کاپیتان تیم خود کرده است.

بازی با ژاپن بی‌تردید یکی از بهترین بازی‌های تیم ملی در چند سال اخیر محسوب می‌شود، بازی که در آن فدراسیون فوتبال موفق شد این تیم را با همه ستاره‌هایش به ایران بیاورد.

کی‌روش روز گذشته در جمع خبرنگاران وعده داد که این بازی بهترین تجربه برای بازیکنان جوان تیم ملی شود ولی وی نیم‌نگاهی هم به حفظ رکورد بی‌شکستی خود در طول ماه‌های گذشته دارد به همین دلیل تصمیم گرفته تیمی متشکل از جوانان و باتجربه‌های خود را روانه میدان کند. البته بازی دادن به سعید عزت الهی جوان به جای کاپیتان تیم ملی ریسک بزرگی محسوب می‌شود اما به هرحال کی‌روش در بقیه پست‌ها ترجیح داده از بازیکنان امتحان پس داده استفاده کند.

در ترکیب تیم ملی برای بازی با ژاپن سعید عزت‌الهی با 19 و سردار آزمون با 20 سال جوان‌ترین بازیکنان محسوب می‌شوند و سیدجلال حسینی با 33 و پژمان منتظری با 32 سال سن هم پیرترین بازیکنان تیم ملی هستند. البته شاید کی‌روش ترجیح بدهد بازیکنان جوان خود را برای نیمه دوم به زمین بفرستد تا بتواند از نیروی آنها در نبردهای تک به تک به استفاده کند. تیم ملی روی نیمکت خود بازیکنان جوانی مثل مرتضی پورعلی گنجی، حسین کنعانی‌زادگان، کاوه رضایی و علیرضا بیرانوند را دارد و شاید آنها بتوانند در اواسط بازی وارد زمین شوند.

ترکیب تیم ملی به اضافه سن آنها به شرح زیر است:

علیرضا حقیقی(28)، سیدجلال حسینی(33)، پژمان منتظری(32)، احسان حاج‌صفی(25)، وریا غفوری(28)، سعید عزت الهی(19)، امید ابراهیمی(28)، اشکان دژاگه(29)، وحید امیری(28)، رامین رضاییان(25)، سردار آزمون(20)
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس