کد خبر 480734
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۲

به نظر می‌رسد سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان همچنان به لیگ ایران اعتقادی ندارد.

به گزارش مشرق، همیشه گفته شده یک تیم ملی خوب از دل یک لیگ پویا بیرون می‌آید. لیگی که بازیکنان را به خوبی آماده می‌کند تا هنگام برگزاری بازی‌های ملی بتوانند به تیم ملی کمک کنند. حال اینکه لیگ ما چقدر پویاست و اصلاً آیا باشگاه‌ها می‌توانند بازیکنان‌شان را به خوبی آماده کنند تا کمک حال تیم ملی باشند، بحث دیگری است. اینکه تاکنون چقدر از توانایی‌های بازیکنان لیگ در تیم ملی استفاده شده هم موضوع دیگری محسوب می‌شود، اما گویا یک نکته در این میان باقی مانده و آن هم این است که کارلوس کی‌روش اعتقادی به لیگ ایران ندارد.

سرمربی تیم ملی در آخرین اظهار نظرش و در واکنش به مقایسه بازیکنان ایران و ژاپن گفته است که بیشتر بازیکنان ژاپن در لیگ‌های معتبر اروپایی بازی می‌کنند و این در حالی است که بیشتر بازیکنان تیم ملی ایران در اصفهان، مشهد و شهرهای دیگر کشور فوتبال خود را دنبال می‌کنند. در انتقاد برخی به تعطیلی دو هفته‌ای لیگ برای برگزاری اردوی تیم ملی در دبی هم کی‌روش واکنش جالبی نشان داد و گفت: به‌نظر من نه تنها باید 15 روز که یک ماه لیگ را تعطیل کنیم، اما این امکان‌پذیر نیست.

شاید ابتدا کسی به تعطیلی‌های لیگ اعتراض و انتقادی نداشت، اما پس از نمایشی که تیم ملی در بازی مقابل عمان نشان داد منتقدان در خصوص تعطیلی لیگ صحبت کردند. اینکه سبک بازی تیم ملی، با اردو یا بدون اردو هیچ فرقی ندارد و نوع بازی کردن تیم کارلوس کی‌روش به یک شکل است. با این حال سرمربی تیم ملی همچنان روی حرف خود پابرجاست و می‌گوید که لیگ ایران نمی‌تواند به تیم ملی کمک کنند و بازیکنان تیم ملی باید از لیگ ایران خارج شده و به فوتبال اروپا بروند. وقتی هم که برای برگزاری اردوی تیم ملی، فرصتی یک ماهه می‌خواهد، هدفش این است خودش در اردوها برای بازیکنان تمرین بدنسازی بگذارد، تمرینات تاکتیکی را برگزار کند تا بازیکنان تیم ملی آمادگی بیشتری پیدا کنند.

تمام این مسائل نشان می‌دهد که کی‌روش نسبت به لیگ ایران بی‌اعتقاد بوده و این موضوع را هم بارها نشان داده است. او پیش از این و هنگام تماشای یکی از بازی‌های لیگ هم خوابید تا نشان دهد لیگ ایران برایش خسته کننده است. حال اینکه لیگ ایران چقدر پویایی دارد و تیم ملی می‌تواند از محصولات این لیگ به نحو احسن استفاده کند یا نه، موضوعی است که به بررسی بیشتری نیاز دارد اما آنچه مشخص است اینکه کی‌روش لیگ ایران را خیلی قبول ندارد.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۱۰:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۱
    0 0
    حرفش درسته.این لیگ فقط باندبازی و مافیا داره..

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس