دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا گفت : ایران درخصوص راهکار سیاسی برای ایجاد امنیت در سوریه و عراق و هر ائتلافی که برای صلح و امنیت در این منطقه باشد، همکاری خواهد کرد.

به گزارش مشرق، سردار سرلشکر صفوی درحاشیه مراسم تشییع پیکر سردار شهید همدانی افزود : ایران پنج سال است که محور مبارزه با تروریست های داعش در سوریه و عراق است و با این محوریت ایران توانسته است همکاری روسیه و عراق را به همراهی حزب الله لبنان جذب کند.

وی با بیان اینکه درحقیقت درمیدان مبارزه با تروریست ها دو ائتلاف وجود دارد افزود: یک ائتلاف، آمریکایی ها هستند که دروغ می گویند و فریبکاری دارند؛ هیچ برخورد و بمبارانی در میدان عمل ائتلاف آمریکایی نه تنها در از بین بردن داعش در سوریه و عراق کاری نکرده بلکه مواردی داریم که با بارریزی هوایی کمک هم کرده است .

رحیم صفوی ادامه داد: ائتلاف مرکب از سوریه ، ایران ، عراق ، روسیه و حزب الله لبنان هم اکنون پنج سال است به پیروزی های بزرگی رسیده است .

دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا افزود: تصورم این است که ایران این راه را ادامه خواهد داد چون عامل ایجاد تروریست ها؛ آمریکایی ها ، صهیونیست ها و پول برخی کشورهای عربی است.

وی اظهار داشت: تصور من این است که بعد از پنج سال آمریکایی ها هم به این نتیجه رسیدند که حکومت قانونی بشار اسد و عراق را نمی توانند سرنگون کنند.

رحیم صفوی گفت: به نظر می رسد که راهکار نظامی وجود نداشته باشد و یک راهکار سیاسی برای مقابله موجود است.
منبع: خبرگزاری صدا و سیما

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس