فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: انقلاب اسلامی و جهاد و مبارزه ادامه دارد و تا دشمنانی مانند امریکا و اسرائیل و این تکفیری‌های خدانشناس را داریم، جهاد و مبارزه با اینها تا ظهور آقا امام زمان (عج) ادامه دارد.

به گزارش مشرق، سردار سرلشکر جعفری در حاشیه مراسم وداع با پیکر مطهر شهید حاج حسین همدانی افزود: شهید همدانی از پیشکسوتان جهاد و مبارزه بود، این شهید بزرگوار عمر خود را در راه انقلاب اسلامی و اسلام صرف کرد و در آخر هم اجرش را گرفت.

وی با بیان اینکه شهید همدانی ویژگی ها و توانمندی های خاصی داشت گفت: شهید همدانی در هدایت عملیات های دفاعی و سخت نظامی از ابتدای جنگ و بعد از جنگ در اداره سپاه استانی و مسائل ناامنی و امنیت کشور حضور فعال داشت.

فرمانده کل سپاه پاسداران افزود: شهید همدانی در فتنه 88 فرمانده سپاه تهران بود و او بود که ماجرای عاشورا و فتنه 88 تهران را جمع کرد.

وی با بیان اینکه شهید همدانی بسیار مردم‌دار و مهربان بود گفت: اعتقاد خاصی به استفاده و به‌کارگیری نیروهای جوان در عرصه های گوناگون داشت، شهید همدانی در جنگ نرم هم توانمندی داشت و کار فرهنگی می کرد و یک چهره فرهنگی واقعی بود و در مجموع این توانمند‌ی‌های بالا بود که در سن 65 سالگی باز هم دست از مبارزه و جهاد برنمی‌داشت.
منبع: خبرگزاری صدا و سیما

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 3
  • افشین تهران ۱۸:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۹
    0 0
    برای همین هم هستکه جلبکیها و نشریات بی تربیتشون کینه این سردار رو دارن.خائنین خوشحال نباشن ایران پر شده از این فداکاران و رهروان ولایت.راه این عزیزان ادامه دارد .
  • ۱۹:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۹
    0 0
    همه از این سردار شهید بخاطر دفاع از کشور تو سوریه تشکر می کنند
  • احسان ۱۹:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۹
    0 0
    تنها سردار نبودند که ان فتنه را خاموش کردند بلکه ما و همه ملت ایران در خاموش کردن فتنه سهیم بودند. رسانه های تحت حمایت فتنه گر ها هم زیاد خوشحال نباشن چون ما و سرداران عزیز این میهن آماده مبارزه با هرگونه تهدیدی هستیم ، انشاا... خداوند همه ما را به راه راست و درست هدایت و راهنمائی کنند. یاعلی
  • افشین تهران ۰۲:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۱
    0 0
    شیشتا جلبکی برای این سایت زیاد نیست؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس