جانشین فرمانده کل سپاه گفت: سیاست ایران در قبال گروههای تروریستی و رژیم صهیونیستی تغییر نمی کند و این رژیم از صحنه سیاسی جهان محو خواهد شد.

به گزارش مشرق، سردار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حاشیه مراسم تشییع باشکوه پیکر سردار حسین همدانی، با حضور در جمع خبرنگاران گفت: سیاست ایران در قبال گروه‌های تروریستی و رژیم صهیونیستی تغییر نمی‌کند.

وی تاکید کرد: خورشید حیات رژیم صهیئونیستی در حال غروب است و آنها همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند در دهه‌های آینده از صحنه سیاسی جهان محو خواهد شد.

سلامی بااشاره به شهادت سردار همدانی افزود: با این شهادت ها هیچ تغییری در ما ایجاد نشده جز آنکه عزممان برای مقابله با دشمن افزوده شود.

جانشین فرمانده کل سپاه  با بیان اینکه آنچه که امروز به عنوان موفقیت‌های نظام سوریه در صحنه میدانی و سیاسی می‌بینید، بخش مهمی از آن مدیون مجاهدت‌ها و تلاش‌های سردار همدانی است، اظهار داشت: شهید همدانی واقعا یک فرمانده شجاع، یک اسوه اخلاق و یک انسان باشرافت و فرمانده‌ای مهربان و رئوف و متواضع بود و در عین حال از نظر نظم تغییر تاکتیکی، تجربه میدانی، خلاقیت و نوآوری هم یک فرمانده بزرگ محسوب می‌شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم که انشاءالله راه شهید سردار همدانی توسط سایر فرماندهان عزیز ما ادامه پیدا کند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس