آشا محرابی بازیگر سینما و تلویزیون درباره نحوه پیوستنش به پروژه آمین گفت: از من براي بازي در این سریال دعوت شد، من هم به دليل داستان تاثيرگذار و شخصيت پردازي قوي و همينطور گروه حرفه اي، كار را پذيرفتم.

به گزارش مشرق به نقل از روابط عمومی شبکه یک، از ابتداهم براي نقش سروان سارا سليم دعوت شدم. ستوان سلیم برادرزاده سرهنگ سلیم (داریوش فرهنگ) است که به همراه چند پلیس دیگر، اعضای گروه عملیاتی آمین را تشکیل می دهندکه درگیر یک ماجرای پلیسی معمایی می شوند و تقابل آنها با این گروه حرفه ای تبهکاری، افت و خیزهای دراماتیکی جذابی را در روند قصه بوجود می آورد.

او درباره بازی در ژانر پلیسی افزود: من قبلا نیز در مجموعه نمایش خانگی "قلب یخی"، فضای اکشن را تجربه کرده بودم و از طرفی این کاراکتر برایم جذاب بود.

بازیگر سریال کیمیا با اشاره به اینکه همه عوامل پشت و جلوی دوربین حرفه اي و از بهترين انتخاب ها بودند، تصریح کرد: جذابيت فيلمنامه براي من اين بود كه آدم هاي قصه فارغ از قهرمان يا ضد قهرمان بودن، همگي كشمكش هاي دروني و انساني دارند. پليس هاي قصه به موازات چالش هاي حرفه اي و امنيتي خود، با احساسات درون و مشكلات عاطفي شان درگير هستند و همين مساله آنها را قابل درك و واقعي مي كند. در این سریال سعی شد اقتدار نیروی انتظامی و تلاش این عزیزان در تامین امنیت و آرامش جامعه به نمایش گذاشته شود.

این بازیگر، فيلمنامه سريال با معماي قوي و ريتم خوب داستاني را يكي از نقاط اصلي قوت سریال آمین دانست و پیش بینی کرد: سریال آمین می تواند مخاطب را با كار همراه کند.

آشا محرابی از اولین تجربه اش در بازی در یک سریال تلویزیونی گفت و افزود: من نخستين بار است كه نقش پليس را بازي ميكنم و برايم جالب و چالش برانگيز بود به خصوص كه سارا سليم قصه را با تمام دغدغه هاي عاطفي و دلتنگي هايش براي پدر و با تمام حس قوي اش براي گرفتن انتقام، درگير كار حرفه ايش مي بينيم و هر از گاهي من عاطفي او مقابل من حرفه ايش قرار مي گيرد.

بازیگر سریال "آشپزباشی" کارگردانی خوب و همچنین تعامل میان بازیگران را از دیگر ویژگی های مثبت آمین دانست و درباره هم بازی شدن با هادی ساعی گفت: هادی ساعی به دلیل سابقه خوبش در عرصه ورزش از آمادگی جسمانی مناسبی برخوردار بود که این امر بر جذابیت های صحنه های اکشن افزود و به نظرم در مجموع آقاي ساعي خوب از عهده كار بر آمد، حضور پر انرژي، مثبت و بي ادعاي ايشان بدون شك در موفقيت هنري شان دخيل است. در مجموع معتقدم خروجی خوبی از کار را شاهد خواهیم بود و سریال آمین یکی از آثار قدرتمند پلیسی تلویزیون خواهد بود.

آشا محرابی با اشاره به اینکه توازن خوبی بین بخش دراماتیک و هنری کار با بخش های انتظامی و پلیسی برقرار بود، یادآور شد: یکسری اتفاقاتی مانند توقف پروژه و تغییر کارگردان در مسیر تولید آمین رخ داد که باید بگویم بعد مثبت آن آشنايي و كار كردن با دو كارگردان بود و البته سختي هاي خودش را هم به همراه داشت در نهايت من سعي كردم نقش خودم را از ابتدا تا انتها يك دست بازي كنم.

او در پایان گفت: الان مشغول بازی پروژه سينمايي "آشوب" به كارگرداني کاظم راست گفتار و همچنین فیلم سينمايي"دو لكه ابر" به كارگرداني مهرشاد كارخاني هستم.

مجموعه تلویزیونی آمین به کارگردانی بهرنگ توفیقی و تهیه کنندگی جواد نوروزبیگی با مشارکت ناجی هنر در 19 قسمت 45 دقیقه ای تولید شده است که از شنبه تا چهارشنبه هر شب ساعت 22:10 از شبکه یک سیما به روی آنتن می رود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس