کد خبر 484865
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۹

به مناسبت فرا رسیدن عاشورای حسینی، مجموعه های تلویزیونی آمین و کیمیا تا یکشنبه سوم آبان پخش نمی‌شود.

به گزارش مشرق،  امشب 29 مهرماه پانزدهمین قسمت از سریال آمین به روی آنتن خواهد رفت و ادامه این مجموعه تلویزیونی پس از عاشورای اباعبدالله الحسین(ع) و با پخش قسمت شانزدهم، از یکشنبه سوم آبان ساعت 22:15 دنبال می شود.

در این سریال پلیسی 19 قسمتی به کارگردانی بهرنگ توفیقی و تهیه کنندگی جواد نورزوبیگی، بازیگرانی از جمله داریوش فرهنگ، کاظم بلوچی، شاهرخ استخری، هادی ساعی، آشا محرابی، سودابه بیضایی، بهناز جعفری، امین حیایی و مجید واشقانی ایفای نقش کردند.

با پایان مجموعه تلویزیونی آمین، پخش سریال نفس گرم به کارگردانی محمد مهدی عسگرپور و تهیه کنندگی سید محمود رضوی، از شنبه نهم آبان آغاز خواهد شد.

«کیمیا» در تاسوعا و عاشورای حسینی پخش نمی‌شود
 پخش مجموعه تلویزیونی «کیمیا» تا یکشنبه 3 آبان به دلیل همزمانی با ایام عزاداری سالار شهیدان و روزهای تاسوعا و عاشورا متوقف خواهد شد.

چهارشنبه‌ 29 مهرماه مخاطبان این شبکه شاهد پخش خلاصه قسمت‌های 19 تا 22 سریال «کیمیا» خواهند بود.

پخش این سریال به تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی و کارگردانی جواد افشار تا یکشنبه 3 آبان متوقف خواهد شد و علاقه‌مندان می‌توانند قسمت 23 «کیمیا» را یکشنبه ساعت 21:30 از شبکه دو تماشا کنند.

مجموعه تلویزیونی «کیمیا» کاری از گروه فیلم و سریال است که بر اساس فیلم‌نامه‌ای از مسعود بهبهانی نیا ساخته‌شده و طولانی‌ترین روایت تاریخ تلویزیون به شمار می‌رود.


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس