کد خبر 478567
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۴ - ۰۳:۵۱

معاون 72 ساله اوباما از علت اصرار به ورودش در انتخابات آتی ریاست‌جمهوری آمریکا پرده برداشت.

به گزارش مشرق به نقل از فاکس نیوز؛ "جو بایدن،" معاون 72 ساله "باراک اوباما،" رئیس جمهور آمریکا، مسن ترین نامزد احتمالی انتخابات ریاست جمهوری آمریکا است و به همین دلیل مورد انتقاد برخی مخالفان قرار دارد. بایدن در توضیح هدف خود برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: پسرم قبل از مرگش بارها به من گفته بود دوست دارد پدرش روزی رئیس جمهور آمریکا شود زیرا تصور می کرد کشور به توانایی و ارزش های یک "بایدن" نیاز دارد.

روزنامه نیویورک تایمز نیز به نقل از چند منبع نزدیک به بایدن نوشت: "بو بایدن" در روزهای پایانی بیماری بارها از پدرش خواست به او قول دهد در انتخابات ریاست جمهوری شرکت می کند. بو بایدن معتقد بود نباید شرایطی فراهم شود که خانواده "کلینتون" بار دیگر به کاخ سفید بازگردند.

جو بایدن هنوز رسما اعلام کاندیداتوری نکرده است؛ اما اگر تصمیم خود را قطعی کند در مناظره انتخاباتی برای رقابت با "هیلاری کلینتون" راه سختی در پیش دارد. سن و سال بالای بایدن یک نقطه ضعف بزرگ برای او محسوب می شود به ویژه آنکه وی اعلام کرد رئیس جمهوری برای دو دوره نخواهد بود. از سوی دیگر هیلاری کلینتون نیز در چند ماه اخیر با بحران سیاسی جدی از سوی جمهوری خواهان مواجه شده است. جمهوری خواهان با جدیت تمام موضوع مخفی کردن ایمیل های مربوط به حادثه بنغازی را پیگیری می کنند.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس