کد خبر 476947
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۰۴:۰۷

رسانه‌های بین‌المللی، بامداد دوشنبه از کشف جلیقه‌های نجات و لکه‌های نفتی در جریان عملیات جستجو برای یافتن یک فروند کشتی مفقود شده با 28 سرنشین آمریکایی در آبهای جزیره باهاما خبر داده‌اند.

به گزارش مشرق، جستجو برای یافتن یک فروند کشتی باربری  با 33 سرنشین که بیشتر آنها آمریکایی هستند و چند روز پیش بر اثر طوفان بزرگ استوایی «واکین» در آبهای جزایر «باهاما» - واقع در شرق فلوریدا در اقیانوس اطلس - ناپدید شد، کماکان ادامه دارد.

آخرین تماس با این کشتی 224 متری به نام «ال‌فارو» که 28 سرنشین آمریکایی و 5 سرنشین لهستانی داشت روز پنجشنبه انجام شد. این کشتی از «فلوریدا» به سمت «پورتوریکو» در حرکت بود و پیش از قطع ارتباط، درخواست کمک کرده بود.

بامداد دوشنبه خبرگزاری رویترز در تازه‌ترین خبر از عملیات جستجوی این کشتی گزارش داد گارد ساحلی آمریکا جلیقه‌های نجات و کانتینرهایی شناوری پیدا کرده‌اند که گمان می‌رود متعلق به «ال‌فارو» باشد.

سخنگوی گارد ساحلی آمریکا، علاوه بر این، از کشف برخی اشیای دیگر نظیر چوب، لکه‌های نفتی و غیره خبر داد که به گفته وی در ناحیه‌ای به طول چند کیلومتر پراکنده شده بودند.

«رایان داس»، سخنگوی گارد ساحلی علی‌رغم این گفت که هنوز نمی‌تواند تأیید کند که این اشیاء متعلق به کشتی «ال‌فارو» هستند و این به زمان نیاز داد. آقای داس اما اضافه کرد: «به نظر می‌رسد این اشیاء شبیه اشیاء مربوط به همین کشتی مفقود شده باشند.»

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس