کد خبر 563907
تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۳

باشگاه کتاب فرهنگسرای انقلاب اسلامی رمان تازه محمد‌رضا بایرامی به نام «لم یزرع» را با تخفیف 50 درصدی به اعضایش ارایه می‌کند.

گروه جهاد و مقاومت مشرق - محمد‌رضا حبیب‌اللهی، معاون آفرینش و پایش فرهنگسرای انقلاب اسلامی گفت: کتاب «لم‌یزرع» تازه‌ترین اثر محمد‌رضا بایرامی از سوی این فرهنگسرا با 50 درصد تخفیف به اعضای باشگاه کتاب انقلاب ارایه می‌شود.

وی از تصمیم این فرهنگسرا برای برپایی آیین رونمایی از این کتاب در آینده نزدیک خبر داد و افزود: در این طرح، اعضای باشگاه کتاب فرهنگسرای انقلاب اسلامی این امکان را دارند که با مطالعه قبلی پای جلسه‌های نقد کتاب بنشینند و در آیین رونمایی، از محتوای اثر آگاه باشند.

«لم‌یزرع» را می‌توان داستانی تراژیک و عاشقانه در بستر جنگ تحمیلی دانست با این تفاوت که بایرامی در این روایت سراغ خانواده‌های شیعه منطقه دجیل در عراق رفته است و بدون حضور هیچ ایرانی داستانش را روایت می‌کند.
 
ماجرای این رمان شرح زندگی جوانی به نام «سعدون» از شیعیان دجیل است که دل به مهر دختری از یک قبیله اهل تسنن از این منطقه می‌بندد. او در زمان جنگ راهی میدان نبرد می‌شود و این نبرد برای او سرنوشتی را رقم می‌زند که نه در داخل میدان نبرد بلکه در خارج از میدان در نهایت او را به فرجام کارش می‌رساند.

«لم‌یزرع» را انتشارات کتاب‌نیستان روانه بازار نشر کرده است و اعضای باشگاه کتاب «فرهنگسرای انقلاب اسلامی» می‌توانند این کتاب را به صورت نیم‌بها تهیه کنند.
* ایبنا
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس