کد خبر 476723
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۲

سرمربی تیم ملی فوتبال ایتالیا اسامی بازیکنان اردوی آتزوری برای دورهای پایانی مرحله مقدماتی یورو 2016 را اعلام کرد.

به گزارش مشرق، آنتونیو کونته فهرست 27 نفره بازیکنانش برای مصاف آتزوری با تیم‌های ملی آذربایجان و نروژ در دو دور پایانی بازی‌های مرحله مقدماتی یورو 2016 فرانسه را اعلام کرد که در این فهرست نام یک بازیکن جدید به چشم می‌خورد.

در حالی که دانیله دروسی، هافبک رم به خاطر محرومیت دو جلسه‌ای‌اش از زمان بازی برابر بلغارستان و همچنین ماریو بالوتلی به خاطر مصدومیت، نمی‌توانند آتزوری را همراهی کنند، آنتونیو کونته، سرمربی تیم از دومنیکو براردی، مهاجم 21 ساله تیم ساسولو دعوت به عمل آورده است. فابیو کوالیارلا، مهاجم تورینو و سباستین جووینکو مهاجم تیم تورنتو نیز دیگر بازیکنانی هستند که کونته برای دورهای پایانی مرحله مقدماتی یورو به اردوی تیمش دعوت کرده است.

تیم ملی ایتالیا اکنون با 18 امتیاز (دو امتیاز فاصله نسبت به نروژ) صدرنشین گروهش است و برای تثبیت جایگاه خود در صدر جدول 18 مهر باید به آذربایجان سفر کند. آتزوری سه روز بعد در آخرین دور از بازی‌های مرحله مقدماتی یورو 2016 میزبان نروژ خواهد بود.

اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی ایتالیا به شرح زیر است:

دروازه‌بان‌ها: بوفون (یوونتوس)، پادلی (تورینو) و سیریگو (پاری‌سن‌ژرمن)

مدافعان: آستوری (فیورنتینا)، بارتزالی (یوونتوس)، بونوچی (یوونتوس)، کیه‌لینی (یوونتوس)، دارمیان (منچستریونایتد)، دی‌شیلیو (میلان)، فلورنزی (رم)، رانوکیا (اینتر) و سانتون (اینتر)

هافبک‌ها:
برتولاچی (میلان)، مونتولیوو (میلان)، پارولو (لاتزیو)، پیرلو (نیویورک‌سیتی)، سوریانو (سامپدوریا) و وراتی (پاری‌سن‌ژرمن)

مهاجمان:
براردی‌ (ساسولو)، کاندروا (لاتزیو)، ادر (سامپدوریا)، الشعراوی (موناکو)، جووینکو (تورنتو)، اینسینیه (ناپولی)، پله (ساوتهمپتون)، کوالیارلا (تورینو) و زازا (یوونتوس)
منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس